قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
استاندار هرمزگان:

هرمزگان در تأمین و عرضه کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان مشکلی ندارد

در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، طرح نظارت بر بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان در استان هرمزگان، آغاز شد.

  بازخبر /  فریدون همتی صبح امروز(۳۰ فروردین ماه) در مراسم آغاز طرح نظارت بر بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان در استان هرمزگان، عنوان کرد: بازرسی منظم و مستمر از بازار مورد درخواست و پیگیری مردم و خود بازاریان است.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از بازاریان، افراد مومن و با انصاف هستند که خود را در برابر مردم مسئول می دانند و با رعایت همه شرایط و تکیه بر انصاف، از افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها پرهیز می کنند.

استاندار هرمزگان افزود: نظارت بر بازار، ابتدا توسط خود صنوف انجام می‌شود و بازرسین نیز به طور کلان این عملکرد و وضعیت بازار را مورد رصد قرار می دهند.

همتی تصریح کرد: دامنه این بازرسی ها باید گسترده و دقیق باشد و در راستای حفظ حقوق مردم، برخورد قانونی با گرانفروشی، کم‌فروشی و احتکار صورت گیرد.

وی ادامه داد: برای ایام ماه مبارک رمضان در استان هرمزگان، اقلام و کالاهای اساسی و مورد نیاز به اندازه کافی تامین شده و در بازار استان در دسترس عموم مردم است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مردم برای خرید کالاهای ایام ماه مبارک رمضان به شکلی برنامه‌ریزی کنند که سطح رفت و آمدها و شلوغی و ازدحام در بازار زیاد نباشد تا توصیه های ایمنی و بهداشتی در برابر بیماری کرونا نیز رعایت شود.

همتی اضافه کرد: از امروز بازرسی و نظارت بر بازار برای ایام ماه مبارک رمضان در سطح استان هرمزگان انجام می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *