چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

طرح فاصله گذاری اجتماعی از امروز در هرمزگان اجرا می شود

عاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی از امروز در فواصل بین شهری و کل استان اجرا خواهد شد و با کسانی که از دستورالعمل ها پیروی نکنند برخورد می شود.

بازخبر سعید ناجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو اقداماتی که به ویژه در حوزه محدودیت های تردد خودرویی سطح استان هرمزگان ایجاد شده بود و بر‌اساس تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا وزارت کشور قرار بر این است طرحی تحت عنوان فاصله گذاری اجتماعی اجرا شود.

وی افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی به شکل جدی تاکید بر محدودیت تردد و عبور و مرور دارد و به زودی از امروز عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و ‌اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: هموطنان عزیزی که بعنوان مسافر در این استان حضور دارند و چه عزیزانی که از هرمزگان به استان های دیگر سفر کرده اند و ساکنین استان که به مناطق خود سفر کرده اند باید به موارد اعلام شده توجه کنند.

وی عنوان کرد: در تمامی شهرها و محدوده های بین شهری این طرح اجرا خواهد شد و کسانی مجاز به ورود به شهری خواهند بود که در همان شهر ساکن باشند و افرادی که ساکن آن شهر شناخته نشوند اجازه ورود پیدا نخواهند کرد.

ناجی تصریح کرد: تمام کسانی که از قبل در مسافرت بودند و در هرمزگان تشریف دارند خواهش می کنیم برنامه ریزی سریع انجام دهند و خود را به محل سکونت اصلیشان برسانند چون ممکن است با محدودیت ها و موانع جدی تری روبه رو شوند.

وی ابراز داشت: پیش بینی شده است مسافرینی که می خواهند از شهرها خارج شوند حتما از کنارگذر شهرها خارج شوند و از ورود آن ها به داخل شهر ها جلوگیری خواهد شد.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و ‌اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: برای استفاده از امکانات ریلی و هواپیمایی و سایر امکانات غیر خودروی شخصی هم پیش بینی هایی صورت گرفته است که بر اساس نیاز هر استان تدابیری اندیشیده شده است.

ناجی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح تاکیدش بر قطع زنجیره بیماری کرونا است و اگر کسانی تخلف از این دستورالعمل کنند مجازات هایی پیش بینی شده است و خودرویشان به مدت یک ماه توقیف خواهد شد و هزینه های مربوط به این توقیف و نگهداری هم از آن ها اخذ می شود و بر این اساس جریمه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی هم لحاظ می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *