دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

جابجایی مسافران ایرانی توسط کشتی سانی از بندر شارجه به بندرعباس انجام شد

استاندار هرمزگان گفت: کشتی مسافری سانی با ظرفیت ۴۵۰ مسافر، توانست مسافران ایرانی را از بندر شارجه کشور امارات به بندر شهید باهنر در بندرعباس، جابجا کند.

بازخبر / فریدون همتی ظهر امروز(دهم اسفندماه) در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: با وجود محدودیت هایی که در پروازهای میان ایران و امارات ایجاد شده، اما با رایزنی ها و پیگیری‌هایی که از سوی مدیریت استان هرمزگان صورت گرفت، کشتی بزرگ مسافری سانی توانست در بندر شارجه کشور امارات، پهلوگیری کند.

وی ادامه داد: این کشتی روز جمعه از بندر شارجه حرکت و صبح امروز شنبه به بندر شهید باهنر بندرعباس رسید و مسافران ایرانی را از امارات به مقصد کشورمان، جابجا کرد.

استاندار هرمزگان افزود: البته با توجه به اهمیت حفظ سلامت هموطنان، کنترل های پزشکی لازم در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برای مسافران این کشتی انجام شد.استاندار هرمزگان همچنین از مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان هرمزگان به جهت اجرا و پیگیری این دستور مدیریت عالی استان، قدردانی کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *