قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
فرماندار شهرستان بندرعباس:

ممنوعیت سفر به هرمز صحت ندارد/از سفر غیر ضروری پرهیز شود

    بازخبر / فرماندار شهرستان بندرعباس ممنوعیت سفر به هرمز را تکذیب و توصیه کرد شهروندان از سفر غیرضروری پرهیز کنند. عزیزاله کناری در خصوص انتشار خبری مبنی بر ممنوعیت سفر به جزیر هرمز به دلیل پیشگری از شیوع بیماری کرونا، افزود: این خبر صحت ندارد و سفر به جزیره هرمز روزانه انجام می شود. وی با […]

    بازخبر / فرماندار شهرستان بندرعباس ممنوعیت سفر به هرمز را تکذیب و توصیه کرد شهروندان از سفر غیرضروری پرهیز کنند.

عزیزاله کناری در خصوص انتشار خبری مبنی بر ممنوعیت سفر به جزیر هرمز به دلیل پیشگری از شیوع بیماری کرونا، افزود: این خبر صحت ندارد و سفر به جزیره هرمز روزانه انجام می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا توصیه مان به شهروندان و گردشگران عدم سفر غیرضروری است، اضافه کرد: امیدوارم تمامی هم وطنان مان رعایت موارد بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

فرماندار شهرستان بندرعباس در پایان گفت: سفر به هرمز از طریق بندرعباس روزانه انجام می شود و مشکلی در این خصوص نیست هرچند غربالگری از مسافرین نیز در بنادر استان هرمزگان صورت می گیرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *