قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان:

تیم های ارزیاب بنیاد مسکن راهی گچین بالا می شوند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان گفت: امروز قرار است تیم‌های ارزیاب بنیاد مسکن راهی روستای گچین بالا شده و پس از ارزیابی نیز منازلی که برای سکونت نیز ایمن نیست را بررسی و در صورت نیاز اقدام نهایی برای اسکان اضطراری نیز مهیا خواهیم کرد.

 بازخبر /مختار سلحشور  در خصوص اقدامات صورت گرفته پس از زلزله روز گذشته(۲۷ بهمن‌ماه) در لافت، افزود: پس از وقوع زلزله بلافاصله نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر به‌صورت آماده‌باش درآمده و تیم‌های ارزیاب راهی منطقه شدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در لافت مرکز زمین‌لرزه نیز اتفاق خاصی رخ نداده بود، اظهار کرد: طبق اطلاعات به‌دست‌آمده در روستای گچین بالا دیوار تعدادی از منازل دچار ترک‌خوردگی و چند مورد این ترک‌خوردگی به‌صورت شدید و همراه با ریزش بخشی از دیوار بوده است.

سلحشور با اشاره به اینکه با کمک دهیاری در بین منازلی که دارای ترک‌خوردگی شدید بوده و شرایط برای اسکان ایمن نبود، چادر توزیع شد، اضافه کرد: امروز قرار است تیم‌های ارزیاب بنیاد مسکن راهی روستای گچین بالا شده و پس از ارزیابی نیز منازلی که برای سکونت نیز ایمن نیست را بررسی و در صورت نیاز اقدام نهایی برای اسکان اضطراری نیز مهیا خواهیم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان در پایان با اشاره به عدم خسارت جانی در این زلزله، خاطرنشان کرد: در مجموع شرایط اکنون پایدار و ثابت است و مشکل خاصی نیز وجود ندارد و نیروهای امدادی در آماده‌باش به سر می‌برند.

 روز گذشته(۲۷ بهمن ماه) چهار زمین لرزه در بندرلافت و شهر درگهان در شهرستان قشم به ترتیب به بزرگی  ۳.۹ ریشتر، ۴.۴ ریشتر، ۵.۸ ریشتر و ۳.۵ ریشتر به وقوع پیوست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *