ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان:

تیم های ارزیاب بنیاد مسکن راهی گچین بالا می شوند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان گفت: امروز قرار است تیم‌های ارزیاب بنیاد مسکن راهی روستای گچین بالا شده و پس از ارزیابی نیز منازلی که برای سکونت نیز ایمن نیست را بررسی و در صورت نیاز اقدام نهایی برای اسکان اضطراری نیز مهیا خواهیم کرد.

 بازخبر /مختار سلحشور  در خصوص اقدامات صورت گرفته پس از زلزله روز گذشته(۲۷ بهمن‌ماه) در لافت، افزود: پس از وقوع زلزله بلافاصله نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر به‌صورت آماده‌باش درآمده و تیم‌های ارزیاب راهی منطقه شدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در لافت مرکز زمین‌لرزه نیز اتفاق خاصی رخ نداده بود، اظهار کرد: طبق اطلاعات به‌دست‌آمده در روستای گچین بالا دیوار تعدادی از منازل دچار ترک‌خوردگی و چند مورد این ترک‌خوردگی به‌صورت شدید و همراه با ریزش بخشی از دیوار بوده است.

سلحشور با اشاره به اینکه با کمک دهیاری در بین منازلی که دارای ترک‌خوردگی شدید بوده و شرایط برای اسکان ایمن نبود، چادر توزیع شد، اضافه کرد: امروز قرار است تیم‌های ارزیاب بنیاد مسکن راهی روستای گچین بالا شده و پس از ارزیابی نیز منازلی که برای سکونت نیز ایمن نیست را بررسی و در صورت نیاز اقدام نهایی برای اسکان اضطراری نیز مهیا خواهیم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان در پایان با اشاره به عدم خسارت جانی در این زلزله، خاطرنشان کرد: در مجموع شرایط اکنون پایدار و ثابت است و مشکل خاصی نیز وجود ندارد و نیروهای امدادی در آماده‌باش به سر می‌برند.

 روز گذشته(۲۷ بهمن ماه) چهار زمین لرزه در بندرلافت و شهر درگهان در شهرستان قشم به ترتیب به بزرگی  ۳.۹ ریشتر، ۴.۴ ریشتر، ۵.۸ ریشتر و ۳.۵ ریشتر به وقوع پیوست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *