دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران
کارشناس ادره کل هواشناسی هرمزگان:

قایق‌های سبک و صیادی هرمزگان از تردد دریایی خودداری کنند

کارشناس ادره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از بعدازظهر امروز قایق‌های سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در اسکله‌ها و بنادر استان صورت پذیرد.

  بازخبر /مجتبی حمزه نژاد  با بیان اینکه مناطق دریایی استان از ساعات بعدازظهر با وزش بادهای نسبتا شدید شمال شرقی (نعشی) مواج می‌شود، تصریح کرد:  از ساعات بعدازظهر امروط(۲۶ بهمن ماه) با تاثیر زبانه‌های سامانه پرفشار وزش بادهای نسبتا شدید شمال شرقی را در برخی از مناطق شرقی، مرکزی، تنگه هرمز و بتدریج تا ساعات شب در جزایر شرقی خلیج فارس و بخش‌هایی از دریای عمان خواهیم داشت که سبب مواج شدن دریا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این شرایط تا ظهر یکشنبه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: توصیه می‌شود در این مدت قایق‌های سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در اسکله‌ها و بنادر استان صورت پذیرد.

کارشناس ادره کل هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه آسمان استان امروز صاف است، خاطرنشان کرد:  از لحاظ دمایی امروز افزایش نسبی دمای کمینه را در اکثر نقاط استان داشتیم و برای فردا به طور موقت کاهش دمای کمینه پیش بینی می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *