دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !
با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛

سه دستگاه آمبولانس دریایی پیشرفته به ناوگان درمانی هرمزگان الحاق یافت

صبح امروز(۱۵ بهمن) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سه دستگاه آمبولانس دریایی در بندر شهید رجایی به ناوگان درمانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ملحق شد.

بازخبر /رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان  افزود: ۳ دستگاه آمبولانس دریایی با اعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد تومان نیز صبح امروز به ناوگان درمانی و امدادی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ملحق شد.

دکتر حسین فرشیدی با بیان اینکه با توجه به اهمیت اورژانس دریایی و نیاز دانشگاه به آمبولانس‌های مجهز جهت ارائه خدمات اورژانسی به بیماران در جزایر خلیج‌فارس سه دستگاه آمبولانس دریایی نیز امروز به آب انداخته شد، تصریح کرد: آمبولانس دریایی برای بخش درمان استان امری حیاتی است و امروز با حضور مقام عالی وزارت تحویل بخش درمان استان شد.

وی با اشاره به اینکه این شناورها قابلیت حرکت در شرایط بحرانی دریا را نیز دارد، اضافه کرد: امیدوارم با الحاق این سه شناور بتوانیم خدمت‌رسانی مطلوب‌تری به مردم جزایر هرمزگان ارائه دهیم.

این شناورها (آمبولانس‌های دریایی) مجهز به ICU  و تجهیزات کامل بیمارستانی هستند که در شرایط آب و هوایی نامناسب هم انتقال بیمار به مرکز استان در کوتاه‌ترین زمان امکان‌پذیر خواهد بود و می تواند پذیرای ۱۰ نفر باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *