جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

اراضی همجوار با غار نمکدان قشم، هر هکتار ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان!

مدیرکل جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: هر هکتار از اراضی هم‌جوار با غار نمکدان قشم بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان به سرمایه‌گذاران اجاره داده شده است.

بازخبر /علی باقرزاده عصر روز (هشتم بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، بیان کرد: استعلامات لازم از اداره کل میراث فرهنگی و شیلات هرمزگان اخذ شده و در خصوص ایجاد حوضچه‌های پرورش میگو در منطقه گنبد نمکی و غار نمکدان اقداماتی انجام شده است.
وی با بیان اینکه اجاره این پروژه ها به صورت سه ساله بوده و از سرمایه گذاران برای هر هکتار مبلغی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان اخذ می شود، افزود: باید از طریقی برای مردم درآمدزایی کنیم و چون دانش ایجاد حوضچه های متراکم را نداریم در حال حاضر مجبوریم از فناوری های موجود استفاده کنیم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تمرکز از روی دریا به سمت آبخیزداری در حال تغییر است ما نیز در حال ایجاد عرصه های جدیدی به منظور اشتغال و درآمدزایی برای شاغلان در این حوزه هستیم.
وی  خاطرنشان کرد: ایجاد این پروژه می‌تواند نقش قابل توجهی در درآمدزایی و اقتصاد جامعه محلی ایفا کند ولی باید استانداردها در این زمینه رعایت شود تا ضمن توسعه اقتصادی جاذبه های فرهنگی و گردشگری آسیب نبیند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *