قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

سامانه بارشی در نیمه شرقی هرمزگان فعال خواهد بود/از تردد شناورهای سبک خودداری شود

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: با کاهش ابرناکی از مناطق غربی استان، عمده فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی استان خواهد بود و به تدریج این سامانه از ساعات بعدازظهر از شرق استان خارج می شود.

بازخبر / وی افزود: طی روز جاری در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی تداوم خواهد داشت و با کاهش ابرناکی از مناطق غربی استان، عمده فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی استان خواهد بود و به تدریج این سامانه از ساعات بعدازظهر از شرق استان خارج می شود.

وی اظهار کرد: توصیه می شود با توجه به شرایط نامساعد جوی امروز به ویژه در شرق استان از تردد در حاشیه رودخانه ها، رفتن به مناطق مرتفع و تردد های غیر ضرور جاده ای  خودداری شود.
سی سی پور ادامه داد: طی امروز شرایط دریا جهت تردد های دریایی ایمن نخواهد بود و در مناطق دریایی وزش تند بادهای شدید شمال غربی خواهیم داشت که سبب مواج ماندن دریا تا روز یکشنبه خواهد شد.

وی اضافه کرد: سرعت وزش باد در برخی نقاط تنگه هرمز به بیش از۵۰  کیلومتر در ساعت خواهد رسید و با توجه به ساعت مد در ساعات شب در محدوده سواحل از جمله بندرعباس  تمهیدات لازم صورت گیرد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان خاطرطنشان کرد: از تردد شناورهای سبک جدا خودداری شود و تمهیدات لازم در بنادر و اسکله ها جهت جلوگیری از خسارات احتمالی صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه تا روز یکشنبه وزش این تند بادها ادامه خواهد داشت، بیان کرد: طی روز یکشنبه ضمن مواج بودن شدید دریا و وزش بادهای شدید ،در برخی نقاط دریایی خلیج فارس ،تنگه هرمز و دریای عمان  وقوع رگبار باران و رعد وبرق پیش بینی می شود.
سی سی پور در پایان اظهار کرد: با خروج موج بارشی به تدریج از صبح فردا شاهد کاهش محسوس  دمای کمینه خواهیم بود که این شرایط دمایی طی هفته جاری تداوم خواهد داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *