دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان:

شناورهای سبک از تردد دریایی در هرمزگان خودداری کنند

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: شهرستان حاجی آباد با حدود ۴۴ میلیمتر بارش بیشترین میزان بارندگی استان را به خود اختصاص داد.

  بازخبر /مرضیه سی سی پور با اعلام این خبر افزود: سامانه بارشی که عصر شنبه(۱۴ دی ماه) وارد هرمزگان شده بود در حال خروج از نیمه شرقی استان است و از ساعات ظهر امروز آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود.

وی با بیان اینکه صبح امروز کاهش ۱ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا هم در استان رخ داد که این شرایط تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: امروز آب‌های غربی خلیج فارس و دریای عمان با وزش باد‌های شمال غربی مواج است.

سی سی پور اضافه کرد: از بامداد فردا سه شنبه(۱۷ دی ماه)  با نفوذ سامانه پرفشار بر روی استان در محدوده تنگه هرمز و همچنین مناطق شرقی و مرکزی استان افزایش باد شمال شرقی (نعشی) خواهیم داشت که سبب مواج شدن موقتی تنگه هرمز خواهد شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان در پایان اضافه گرد: این شرایط تا ظهر چهارشنبه ادامه دارد و توصیه می‌شود شناور‌های سبک از تردد دریایی در ساعات صبح تا ظهر خودداری کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *