قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

مدیر برنامه ستاره سابق رئال مادرید هم مذاکره با استقلال را تایید کرد

از روز گذشته خبر مذاکره استقلال با ستاره سال‌های قبل رئال مادرید و میلان به تیتر رسانه ها تبدیل شد.

بازخبر /در حالی از روز گذشته خبر مذاکره باشگاه استقلال با روبینیو، ستاره سال های قبل رئال مادرید و میلان به تیتر رسانه ها تبدیل شد که امروز برخی کانال های تلگرامی از قول ” یک منبع آگاه در باشگاه استقلال” این خبر را تکذیب کردند!

روبینیو اما خبر مذاکره را تکذیب نکرد و در این خصوص گفت: قرار بود بعد از سرمربی شدن دی‌بیاسی در ایران، به یک تیم ایرانی (استقلال) بپیوندم که نمی‌دانم چرا خیلی زود همه چیز لغو شد.

 

وی ادامه داد: من می‌خواستم قراردادی یک ساله و تا ژانویه ۲۰۲۱ با استقلال امضا کنم اما متاسفانه به من گفتند که به درد استقلال نمی‌خورم و در سطح این تیم نیستم. من حتی پیامی برای هواداران استقلال آماده کرده بودم زیرا شنیده بودم که نیمی از ایران طرفدار این تیم هستند و علاقه زیادی به فوتبال دارند. من شوق حضور در استقلال را داشتم و دوست داشتم در جو ورزشگاه آزادی که همه از آن تعریف می‌کنند، حضور داشته باشم.

وی درباره قراردادش با باشاک شهیر گفت: من سه ماه است حقوقم را از این باشگاه نگرفته‌ام و به طور قانونی می‌توانم قراردادم را با این تیم ترکیه‌ای فسخ کنم. من اکنون برای مذاکره در قطر هستم و حتی قرار بود مربی بدنسازی که سابقه کار در میلان را دارد، با من به ایران بیاید.

 

بازیکن سابق میلان و رئال در پایان گفت: وکیل من هنوز در حال مذاکره با باشگاه است اما بعد از آن حرف‌ها کمی ناراحت شده‌ام و نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی برای آینده من بیافتد.

نیکولو شیره‌آ، خبرنگار ایتالیایی طی گفت و گویی کوتاه با ما با تایید خبر مذاکره استقلال با روبینیو اعلام کرد:  مدیربرنامه‌های روبینیو خبر مذاکره استقلال رو به من داده است. هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

پسندیدم(2)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *