دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !
فرمانده انتظامي استان هرمزگان:

پلیس : هیچ برنامه‌ای جهت ورود به مغازه‌ها و کاسبی مردم نداریم

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برای جمع‌آوری اجناس قاچاق هیچ برنامه‌ای جهت ورود به مغازه‌ها نداریم و تاکنون هیچ‌گونه ورودی به مغازه‌ها صورت نگرفته است.

 باز خبر,فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برای جمع‌آوری اجناس قاچاق هیچ برنامه‌ای جهت ورود به مغازه‌ها نداریم و تاکنون هیچ‌گونه ورودی به مغازه‌ها صورت نگرفته است.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، سردار عزیز الله ملکی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و حمایت از تولیدات داخلی، نیروی انتظامی به‌صورت قاطع با سرشاخه‌ها و شبکه‌های اصلی قاچاق مبارزه می‌کند.

وی افزود: استفاده از بالگرد جهت شناسایی مکان دپو کالای قاچاق، آموزش کارکنان ایستگاه‌های بازرسی در خصوص آخرین شگرد قاچاقچیان و استفاده از تجهیزات فنی و اطلاعاتی در امر مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار قرار دارد.

سردار ملکی بیان کرد: ارزش کالاهای قاچاق کشف‌شده طی ۶ ماه نخست امسال، ۴۱۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۱ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تأکید کرد: برنامه اصلی ما تمرکز بر سرشاخه‌ها و باندهای کلان قاچاق است که در این راستا با اشراف اطلاعاتی و کنترل مبادی رسمی با این پدیده مقابله می‌شود.

سردار ملکی با اشاره به اینکه هرچند برخورد با قاچاق بالای یک‌میلیون تومان از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است، تأکید کرد: برای جمع‌آوری اجناس قاچاق هیچ برنامه‌ای جهت ورود به مغازه‌ها نداریم و تاکنون هیچ‌گونه ورودی به مغازه‌ها صورت نگرفته است.

پسندیدم(4)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *