قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

مهدی قائدی و همسرش سر سفره عقد+ عکس

مراسم عقد مهدی قائدی ستاره این روزهای باشگاه استقلال دیشب برگزار شد….

بازخبر /مهدی قائدی با آمدن استراماچونی به استقلال جان تازه ای گرفت و حالا یکی از برترین گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران به شمار می رود.

اودیشب داماد شد تا زندگی تازه‌ای را شروع کند.

تصاویری از مراسم عقدکنان این ستاره جوان فوتبال ایران را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

مهدی قائدی در شرایطی به جرگه متاهلین پیوست که بدون تردید این اتفاق می‌تواند جنبه مثبتی برای عملکرد بهتر و با روحیه‌تر او در عرصه ورزشی باشد و این ستاره فوتبال را از حواشی زیادی که بسیاری از ستاره‌های جوان در سالیان اخیر به آن دچار شدند، دور کند.

باشوی آبی‌ها که در سومین فصل حضور در استقلال بهترین شرایط فنی خود را دارد و با گل‌ها و پاس گل‌های پُر تعداد، نقش مهمی در نتیجه‌گیری این تیم و افزایش چشمگیر محبوبیت‌اش در بین تماشاگران داشته، اکنون وظیفه مهم‌تری در تیم ملی امید دارد.
بدون تردید یکی از امیدهای تما شاگران و جامعه فوتبال ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، ادامه درخشش مهدی قائدی است و بسیاری از هواداران امیدوار هستند با عملکرد ستاره‌هایی همچون او، ملی پوشان امید بتوانند طلسم صعود به المپیک را بشکنند.

 

پسندیدم(14)نپسندیدم(10)

1 نظر برای “مهدی قائدی و همسرش سر سفره عقد+ عکس”

  1. محسن سنگری گفت:

    ای آدم هنوز بچست...از روستا اومده تو شهری مثل تهران و تازه نوزده سالشه...چقدر از زندگی میفهمه...چقدر پختگی داره...مطمعن باشید دو ساله دیگه جدا میشه و دختر مردمو تو بیغوله تهرون رها میکنه...حالا ببینید کی گفتم...یادتون باشه

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *