قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

جریان انتشار نتیجه کمیته ارزیابی یکی از سازمان های خصوصی هرمزگان در اینستاگرام چیست

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی و احضار عامل انتشار گزارش کمیته ارزیابی یکی از سازمان های خصوصی استان هرمزگان به علت نشر اکاذیب خبر داد.

    بازخبر / سرهنگ علی اصغر افتخاری صبح امروز چهارشنبه(چهارم دی ماه) در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه نماینده حقوقی یک سازمان خصوصی و طرح شکایت با عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود:با بررسی های صورت گرفته مشخص شد حسادت و نارضایتی تعدادی از کارکنان به نتیجه کمیته ارزیابی موجب بروز بحث های سلیقه ای و دلخوری های شخصی شده و موضوع شکایت به بازرسی استان و کشور برای تغییر نتیجه طرح شده که جلسه توجیهی مدیران و حراست برای رفع ابهامات و دلایل تخصصی کمیته ارزیابی، کمکی به حل این موضوع نکرده و سرانجام تصویر گزارش کمیته ارزیابی در فضای مجازی به همراه مطالبی انحرافی در قالب تیتر فرضی و تعدادی سوال منتشر شده است.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی مستندات و اقدامات فنی، تعدادی مظنون و افراد مطلع را به پلیس فتا احضار که با تحلیل سرنخ ها و دلایل دیجیتال حاصله،متهم اصلی شناسایی و به بزه انتسابی اقرار کرد.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان خاطرنشان کرد: متهم، انگیزه خود را از این اقدام، مبارزه با فساد اداری با حربه عکس برداری با دوربین و ایجاد شبهات و اقدام به انتشار عکس مربوطه در صفحه اینستاگرام خصوصی عنوان کرد.

افتخاری تصریح کرد: ذهن های ناپخته با تفسیر اشتباه از حق خواهی به صورت عمدی یا سهوی به جای انتخاب ساز و کار قانونی متأسفانه از طریق فضای مجازی به بهانه عدالت خواهی اقدام به نشر نظرات سلیقه ای و احساسی می کنند که موجب ایجاد جو بی اعتمادی در سازمان ها و جامعه می شود.

رئیس پلیس فتا هرمزگان با اشاره به اینکه آگاهی بخشی و پیشگیری از وقوع جرائم در فضای مجازی از اولویت های پلیس است به عموم شهروندان توصیه کرد به صورت مستمر برای مطالعه اخبار جرائم سایبری، مصونیت از شگردهای مجرمانه و گزارش جرائم سایبری به وب سایت ‎www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *