دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران
سرپرست زندان های هرمزگان:

زندانیان غیر بومی باید به زندان های محل سکونتشان منتقل شوند

سرپرست زندان های هرمزگان خواستار انتقال زندانیان غیر بومی به زندان های محل سکونتشان شد.

 بازخبر /رئیس کل دادگستری هرمزگان صبح امروز(سوم دیماه) در دیدار با  سرپرست زندان های هرمزگان، بر بررسی و پیگیری مشکلات زندانیان به طور مستمر تاکید کرد و افزود: باید درخواست های مددجویان به صورت روزانه توسط مددکاران و قاضی ناظر بر زندان بررسی تا آرامش در زندان حاکم شود.

علی صالحی افزود: مددکاران زندان باید آگاهی کاملی نسبت به وضعیت قضایی و سایر مشکلات مددجویان داشته باشند تا دغدغه و نگرانی آنان را برطرف کنند.

وی با تأکید بر کاهش جمعیت کیفری زندان ها، بیان کرد: تاسیسات نوین حقوقی از ظرفیت بسیار خوبی برای کاهش جمعیت کیفری زندان ها برخوردار است و باید زندان ها با تعامل با محاکم قضایی از این ظرفیت برای کاهش جمعیت کیفری زندان ها استفاده کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: بازدید قضات از زندان ها نیز باید موثر، مفید و منجر به نتایج مثبتی شود تا مقدمات آزادی مددجویانی که شرایط لازم را دارند هر چه زودتر فراهم شود.

صالحی اضافه کرد: مددجویانی که با جرائم کم اهمیت در زندان ها نگهداری می شوند باید با محاکم قضایی مکاتبه تا زمینه ازادی آنان نیز فراهم شود.

وی افزود: دستگاه قضا همچنان با جرائم خاص و خشن با جدیت و محکم برخورد می کند و ارتقاء امنیت اجتماعی از اولویت های دستگاه قضا در هرمزگان است.

سرپرست زندان های هرمزگان هم به ارائه گزارشی از وضعیت موجود زندان های استان پرداخت و خواستار تعیین تکلیف زندانیان طویل المدت شد.

رضا مقبلی همچنین خواستار انتقال زندانیان غیر بومی به زندان های محل سکونتشان شد و گفت: با انتقال این زندانیان جمعیت کیفری زندان های هرمزگان کاهش بسیار محسوسی خواهد داشت

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *