قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان:

موج کم فشار بارشی از هرمزگان خارج می شود/وضعیت تردد های دریایی مساعد است

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: از ساعات شب شاهد خروج موج کم فشار بارشی در استان هرمزگان خواهیم بود.

بازخبر / مرضیه سی سی پور  افزود: ضمن تضعیف سامانه بارشی در هرمزگان، امروز پنجشنبه در برخی نقاط شرقی ،شمالی و خفیف تر در برخی نقاط مرکزی بارش پراکنده باران پیش بینی می شود و از ساعات شب شاهد خروج کامل سامانه بارشی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: وضعیت تردد های دریایی تا ساعات بعدازظهر در محدوده  تنگه هرمز و دریای عمان  مساعد است، طی امروز خلیج فارس و مناطق غربی و جنوبی جزایر کیش و لاوان نسبتا مواج است.

سی سی پور بیان کرد: از ساعات شب با خروج موج کم فشار بارشی و تاثیر زبانه های سامانه پر فشار در مناطق شرقی و مرکزی استان و همچنین در تنگه هرمز وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: تنگه هرمز از ساعات شب تا ظهر جمعه ۲۹ آذر  نسبتا مواج خواهد بود که با توجه به مواج شدن تنگه هرمز احتمال اختلال در تردد های دریایی در ساعات صبح تا ظهر جمعه پیش بینی می شود که توصیه می شود تمهیدات لازم  در بنادر مرکز ی و شرقی استان صورت پذیرد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در پایان گفت: از لحاظ دمایی به تدریج با کاهش ابرناکی، شاهد کاهش محسوس دمای کمینه در اکثر نقاط استان تا اوایل هفته آینده خواهیم بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *