جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

ایستگاه آخر نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال

تیم شهرداری بندرعباس در آخرین بازی نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور به مصاف پتروشیمی بندر امام می رود.‌

بازخبر /تیم شهرداری بندرعباس در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال کشور فردا خارج از خانه با پتروشیمی بندرامام بازی می کند.
این دیدار از ساعت ۱۶ فردا ( دوشنبه ۲۵ آذرماه ) در بندر امام برگزار می شود.
در جدول رده بندی تیم پتروشیمی بندر امام با ۲۲ امتیاز صدرنشین است و تیم شهرداری بندرعباس با ۱۷ امتیاز در مکان هشتم قرار دارد.
رضا هنگام پور سرمربی تیم شهرداری بندرعباس که در نخستین حضور تیمش در لیگ برتر کشور تاکنون عملکرد خوبی داشته است در گفت و گو با صبح ساحل گفت: متاسفانه برای آمدن به خوزستان پروازحدود ۴ ساعت تاخیر داشت و برای این که زمان زیادی را از دست داده بودیم از فرودگاه مستقیم به سالن آمدیم و تمرین کردیم .
وی بیان داشت : در این بازی دو بازیکن مصدوم داریم که جمشیدی اصلا نمی تواند بازی کند . ویلی هم از ناحیه کتف مصدوم است و بازی کردنش در اما واگر است. هنگام پور گفت: بازی بسکتبال بازی لحظه هاست و در بازی قبل بازیکنانم از فرصت ها به دست آمده خوب استفاده نکردن اما در این بازی با تمام وجود به میدان خواهیم رفت تا نیم فصل را به خوبی به پایان ببریم. سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در پایان اظهار داشت: تعطیلات نیم فصل فرصت مناسبی است که نقطه ضعف های خود را برطرف کنیم و با آمادگی کامل وارد مسابقات بشویم .
مسابقات لیگ برتر بسکتبال با حضور ۱۴ تیم در حال برگزاری است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *