قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

مقتدرترین کشور منطقه هستیم

رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: دولت فعلی یک دولت اقتصاد مقاومتی است.

 باز خبر,به گزارش ایسنا، علی آقامحمدی در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل با بیان این‌که «هر کشوری نیازمند یک برنامه جامع بلند مدت است» گفت: پول برای سودآوری نیاز به جابجایی دارد و اگر ثابت بماند همانند یخ خواهد بود.

وی با بیان این‌که «ایران باید از لحاظ فناوری و اقتصادی رتبه اول منطقه را داشته باشد تا بتواند  ستون محور منطقه باشد»، افزود: در حال حاضر در کشور کمترین هزینه دفاعی انجام می‌شود، ولی مقتدرترین کشور منطقه هستیم و همچنین علیرغم کمترین مداخله در کشورهای دیگر بیشترین نفوذ را در آن‌ها داریم.

وی با بیان این‌که «به این نتیجه رسیده‌ایم که باید اقتصاد را به اجماع ملی برسانیم»، تصریح کرد: در همین راستا بحث اقتصاد مقاومتی مطرح شد و سیاست‌های آن تدوین و توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که «اکنون دولت یک دولت اقتصاد مقاومتی است»، تاکید کرد: ما در کشور نیازمند حداقل نرخ رشد، بیکاری و تورم هشت درصدی هستیم.

وی با بیان این‌که «باید بسیج ملی در مناطق مختلف کشور شکل گیرد»، گفت: این کار باید از پایین به بالا صورت گیرد.

وی با تاکید بر تعریف سرداران، افسران و سربازان جبهه اقتصاد در کشور، افزود: تشکیل باشگاه اقتصاد مقاومتی در استان‌ها نیز ضرورت دارد.

آقامحمدی مهاجرفرستی استان اردبیل را یک نعمت برای این استان دانست و تصریح کرد: باید با شناسایی اردبیلی‌ها در مناطق مختلف کشور، زنجیره‌ها و گروه‌های اعتمادآمیز در استان‌ها شکل گیرد.

وی با بیان این‌که «محصولات ارگانیک در ایران مشتری بالایی دارد و در این راستا می‌توان گام‌های موثری برداشت»، خاطرنشان کرد: سیب‌زمینی ارگانیک اردبیل را می‌توان در استان‌های دیگر و حتی تهران بصورت سازمان‌یافته به فروش رساند. در بحث گیاهان دارویی نیز شرکت‌های دانش‌بنیان کلیه مراحل کاشت و نشا را سیستماتیک انجام می‌دهند و از آن اسانس تولید کرده و صادر می‌کنند.

وی با بیان این‌که «استان اردبیل می‌تواند در کشور ارگانیک محور و دشت محور باشد»، تصریح کرد: برای استانداردسازی تولید محصولات ارگانیک می‌توان از مشاوران اروپایی نیز استفاده کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *