جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

دوغ دلداده فاقد مجوزهای لازم بهداشتی است

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: دوغ دلداده فاقد مجوزههای بهداشتی لازم و توزیع آن در استان غیرمجاز است.

بازخبر /   ماشاالله مریدی  افزود: در بازرسی های صورت گرفته توسط بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی مشاهده شد، دوغ با نام تجاری “دلداده” که در استان بصورت غیر مجاز توزیع می شود،  فاقد استانداردها و مجوزهای لازم بهداشتی و عرضه این دوغ در مراکز فروش مواد غذایی، غیر مجاز و ممنوع است.

وی اضافه کرد: دوغ های فاقد مجوز و محلی که شرایط لازم بهداشتی را دارا نیستند، توسط بازرسین بهداشت محیط جمع آوری و توقیف می شوند. در همین راستا مراکز فروش لبنیات سنتی در استان نیز با توجه به ضوابط اعلامی وزارت بهداشت و نیز پیرو هماهنگی های انجام شده در استان ساماندهی می شوند و اماکنی که شرایط و ضوابط لازم وزارت بهداشت داشته باشند، مجاز به فعالیت خواهند بود.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شهروندان خواست از لبنیات دارای پروانه بهداشتی و در محل هایی که دارای شرایط و پروانه بهداشتی مشغول به فعالیت هستند استفاده کنند.

مریدی در پایان عنوان کرد:شهروندان می توانند در صورت مشاهده مواد غذایی فاقد مشخصات خصوصا دوغ های فاقد مجوز با شماره تلفن  ۱۹۰ وزارت بهداشت تماس بگیرند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *