دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:

هرمزگانی ها از سفرهای غیر ضروری دریایی و جاده‌ای خودداری کنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به پیش بینی بارش‌های شدید، مردم نکات ایمنی را رعایت و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

بازخبر / علیرضا صفا ایسینی صبح امروز در نشستی خبری، افزود: با توجه به پیش بینی بارش‌های شدید، مردم نکات ایمنی را رعایت و از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند.

وی بیان کرد: بر اساس اخطاریه اداره کل هواشناسی هرمزگان در روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه در اکثر نقاط استان، رگبار باران همراه با آبگرفتگی معابر عمومی شهری و روستایی، رعد وبرق و احتمال وقوع تگرگ، سیلابی شدن مسیل‌ها، وزش باد شدید و مواج شدن دریا پیش بینی شده است.

صفا ایسینی تصریح کرد: از فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران و دستگاه‌های متولی استان انتظار می‌رود که تدابیر پیشگیرانه را اتخاذ کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار کرد: حفظ آمادگی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌ها به منظور مقابله با جاری شدن سیل، رعد و برق، وزش باد شدید و یا هرگونه حادثه احتمالی مورد تاکید است.

صفا ایسینی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به متلاطم بودن دریا و پیش بینی آبگرفتگی معابر از مردم خواسته می‌شود از سفر‌های غیر ضروری دریایی و جاده‌ای خودداری کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *