قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

جشنواره داستان کوتاه “چی چکا” در هرمزگان برگزار می شود

قائم مقام و دبیر انجمن داستان هرمزگان گفت: علاقمندان تا ۳۰ آبان ماه فرصت دارند داستان های کوتاه خود را به دبیرخانه جشنواره “چی‌چکا” ارسال کنند.

بازخبر /   محسن بختیار تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی انجمن داستان هرمزگان و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دومین دوره جشنواره داستان کوتاه چی چکا برگزار می شود و پس از انتشار فراخوان و تشکیل کمیته های مختلف، از یک‌ماه قبل دبیرخانه آماده دریافت آثار ها است.
وی افزود: جشنواره داستان کوتاه چی چکا در دی ماه امسال برگزار خواهد شد و نویسندگان تا ۳۰ آبان ماه برای ارسال آثار خود فرصت دارند.
بختیار با بیان اینکه این جشنواره استانی خواهد بود و نویسندگان شهرستان های مختلف استان می توانند در آن شرکت کنند، اظهار کرد: جشنواره داستان کوتاه چی چکا در دو رده سنی نوجوان (۱۲ الی ۱۷سال) و بزرگسال و در دو بخش ویژه و آزاد برگزار می شود.
وی اضافه کرد: بخش ویژه با موضوع و محوریت استان هرمزگان و تاریخ و فرهنگ هرمزگان خواهد بود.
به گفته بختیار هر شرکت کننده می تواند بین یک تا سه داستان حداکثر ۳ هزار کلمه ای به نشانی Chicheka.festival@gmail.com ارسال کند.
دبیر انجمن داستان هرمزگان یادآور شد: به نفرات اول تا سوم هر بخش در دو رده سنی، تندیس جشنواره و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
بختیار اضافه کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های نقد و بررسی با حضور مهمانان و کارشناسان ادبی و فرهنگی از دیگر برنامه هایی است که همزمان با جشنواره به مدت سه روز برگزار می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *