قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
/گزارش ایسنا از جلسه پرحاشیه شورای شهر بندرعباس/

جهانبخش: نیشخند دوستان را در جلسات خصوصی پاسخ می دهم/دانش: شاید این نیشخندها جواب رفتار جلسات قبل شماست

۱۳۱ امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس در حالی ظهر امروز برگزار شد که مرور حواشی آن خالی از لطف نیست!

بازخبر /  ۱۳۱ امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه سال سوم دوره پنجم شورای اسلامی شهر بندرعباس ظهر امروز با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

در حالی این جلسه بار دیگر تکرار شده بود که در جلسه پیشین به دلیل به حد نصاب نرسیدن لغو شده بود و با اعتراض برخی اعضا روبه‌رو شده بود.

در ابتدای این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه پروژه‌هایی که در هفته دولت در شهر بندرعباس با تلاش کارکنان شهرداری بندرعباس و نظارت اعضای شورای شهر به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: نباید افتتاح این پروژه‌ها به زمانی معطوف شود که تنها نام هفته دولت را یدک می‌کشد بلکه باید در سراسر سال به نام هفته ملت به بهره‌برداری برسد.

فیصل دانش با اشاره به اینکه تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس به این شیوه افتتاح معترض بودند، تصریح کرد: باید در این پروژه‌ها روبان‌ها به دست مردم که از سرمایه و عوارض آن‌ها این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده، بریده شود و نه مسئولان!

وی ادامه داد: متأسفانه افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت یا مناسبت‌های دیگر سبب شده یا پروژه‌ای را آن‌قدر کش بدهند تا در زمان موعود آماده بهره‌برداری شود یا عجله‌ای و بدون فکر پروژه‌ای را پیش می‌برند که پس از چند سال از کارکرد خود خارج می‌شود.

پس‌ازاین سخنان انتخابات هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس برای سومین سال برای پنج منصب رئیس، نائب رئیس، منشی اول، منشی دوم و سخنگو برگزار شد.

برای هر منصب پاکتی با یازده برگه رأی در نظر گرفته‌شده بود که در زمان انتخاب رئیس، کشمکش‌های بین باوقار و دانش می‌رفت که به حاشیه تبدیل شود که با چندین بار تذکر دانش مبنی بر اینکه آقای باوقار نظم جلسه را رعایت کرده و رأی خود را بیندازید، همراه شد که واکنش تند باوقار را به دنبال داشت.

رای مهم‌ترین پست همان ریاست شورای شهر بندرعباس در سال سوم آقایان مجید عسکری زاده و جواد بلارک و خانم فاطمه جراره نیز اعلام نامزدی کرده و در پایان فاطمه جراره در رقابتی نزدیک با مجید عسکری زاده و با کسب شش رأی  و یک رأی بیشتر از عسکری زاده به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس انتخاب شد . این در حالی بود که جواد بلارک هیچ رأی را به دست نیاورد و حتی خودش نیز از نوشتن نامش صرف‌نظر کرد.

همچنین در عنوان نائب رئیسی فرزانه آرامش با کسب هشت رأی به این سمت انتخاب شد، منشی اولی نیز جواد بلارک با کسب ۹ رأی رسید این در حالی است که رضا حیدری زاده به نفع وی از نامزدی انصراف داده بود و عنوان منشی دوم و سخنگوی شورای شهر بندرعباس در سال سوم نیز به فیصل دانش با ۹ رأی رسید.

پس‌ازاین انتخابات دانش در جملات کوتاهی با مثبت ارزیابی کردن انتخابات، افزود: امیدوارم تنش‌هایی که در زمان ریاست بنده وجود داشت در دوره ریاست خانم جراره کاسته شود، گرچه باوجود تمامی تنش‌ها کارهای بزرگی نیز در یک سال گذشته صورت گرفت.

پس‌ازاین صحبت‌ها بود که باوقار در نطقی کوتاه اما تند تنها انتخاب فاطمه جراره را تبریک گفت و اظهار کرد: تنها تبریکم به جراره است و بس و امیدوارم در این سمت موفق شود.

این گلایه‌های باوقار را نمی‌توان به انتخاب نائب رئیس و منشی‌های اول و دوم هیئت‌رئیسه سال سوم بی‌ارتباط دانست، جایی که می‌توان احساس کرد توافقات پشت پرده نیز در واقعیت عملی نشده است و به‌نوعی برخی اعضا طبق وعده‌شان عمل‌نکرده‌اند!

همچنین جهانبخش در نطقی دیگر ضمن تبریک به هیئت‌رئیسه جدید برخی نیشخندهای اعضای شورای شهر را جایز ندانست و افزود: در محفلی خصوصی نیز در خدمت دوستانی خواهم بود که امروز نیشخند می‌زنند و گرچه امروز در اقلیت قرار دارم ولی امیدوارم مؤثر باشم.

دانش در پاسخ به جهانبخش خاطرنشان کرد: شاید این نیشخندها به‌واسطه سخنان و رفتار شما در جلسه گذشته باشد که جهانبخش در پاسخ به این صحبت‌ها تصریح کرد: اشک‌ها و لبخندها در شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه دارد و در این‌یک سال نوبت ما هم می‌رسد تا لبخندی بر روی لبانمان قرار بگیرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *