جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

بهره‌برداری از ۲۶ پروژه شیلاتی در هفته دولت در هرمزگان

مدیرکل شیلات هرمزگان از بهره‌برداری از ۲۶ پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ‌بر هزار و ۱۹میلیارد ریال در هرمزگان به مناسبت هفته دولت و در سال رونق تولید خبر داد.

بازخبر /  محسن یکتاپور ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری شیلات هرمزگان ۲۳پروژه  در حوزه آبزی‌پروری و سه پروژه در حوزه صید و صیادی تقدیم مردم شریف هرمزگان می‌کند.

وی تصریح کرد: ۱۶۶ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از ۱۰۱۹میلیارد ریال اعتبار این پروژه‌ها در حوزه صید و باقی در حوزه آبزی‌پروری هزینه شده است.

مدیرکل شیلات هرمزگان عنوان کرد: سه پروژه حوزه صیادی استان شامل تکمیل و احداث بندر صیادی کوه مبارک ، احداث اسکله و تأسیسات پشتیبانی مرکز تخلیه صید زیارت  و تکمیل و احداث بندر صیادی پشت شهر می‌شود.

یکتاپور افزود: ۲۳ پروژه‌های آبزی‌پروری استان نیز شامل  دو پروژه برق‌رسانی در قشم و سیریک، چهار کارگاه ۵۰ میلیون قطعه‌ای تکثیر میگو در قشم و سیریک، ۱۲ مزرعه پرورش میگو در بندرعباس، سیریک، قشم، دو‌ مزرعه پروش ماهی خاویاری در شهرستان بندرعباس و رودان، دو پروژه کلنگ زنی مزرعه پروش میگو در بندرلنگه و یک پروژه بهسازی و تعمیر و تجهیز مجتمع سردخانه ابوموسی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استان هرمزگان در سال‌های اخیر توانسته رتبه اول تولیدات شیلاتی کشور را به خود اختصاص دهد و همچنین به قطب شیلاتی کشور و منطقه تبدیل شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *