قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

انجام عمل شبکیه و زجاجیه چشم در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس

با تجهیز اتاق عمل بیمارستان شهید محمدی به دستگاه کانسلیشن همراه با اندو لیزر انجام تمامی اعمال جراحی شبکیه و زجاجیه در این بیمارستان محقق شد.

   بازخبر / دکتر محمدرضا سعیدی فر، فوق تخصص قرنیه و  عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، ضمن اعلام این خبر گفت: با اضافه شدن این دستگاه به سیستم بهداشت و درمان دولتی ضمن افزایش کیفیت و کمیت خدمات چشم‌پزشکی  از خروج  بیماران به سایر مراکز و خارج از استان جهت درمان بسیار کاسته خواهد شد.

رئیس بخش چشم‌پزشکی مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) با بیان اینکه این دستگاه با همکاری خیرین سلامت تأمین شد، افزود: با تجهیز اتاق عمل چشم به دستگاه کانسیلکشن علاوه بر درمان بیماری‌های شبکیه و زجاجیه،  درمان آب‌مروارید پیشرفته و آب‌سیاه نیز در بیمارستان شهید محمدی انجام خواهد شد.

دکتر علی آقا علیشیری، فوق تخصص جراحی شبکیه و عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه وجود این دستگاه در درمان خونریزی‌های شبکیه به‌ویژه در بیماران دیابتی بسیار کاربردی و از نیازهای اساسی سیستم دولتی در استان هرمزگان بود، گفت: با راه‌اندازی این دستگاه، انجام اعمال لیزر درمانی و ویترکتومی با تعرفه دولتی در بیمارستان شهید محمدی محقق شد. 

همچنین رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) در این خصوص به ایسنا، گفت:  این دستگاه با همکاری خیرین سلامت سید هاشم کاملی و محمد قیاس و پیگیری شیخ محمدعلی امینی خریداری و به مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) اهداشده است.

دکتر مهدی حسنی آزاد ضمن تقدیر از عمل خیر و خداپسندانه آن‌ها تصریح کرد: با راه‌اندازی انجمن خیرین سلامت بیمارستان شهید محمدی امیدواریم  که سایر خیرین استان نیز در حوزه سلامت و  در راستای  تأمین تجهیزات موردنیاز حضور یافته و همکاری کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *