قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
استاندار هرمزگان:

مطالعات ایجاد شهرهای ساحلی جدید در هرمزگان انجام شود/ توسعه سکونت در جزایر هرمزگان ضروری است

استاندار هرمزگان گفت: با توجه به طرح‌های توسعه‌ای در نظر گرفته شده برای هرمزگان، نیاز است در طول نوار ساحلی این استان مطالعات موردنیاز و جانمایی ایجاد شهرهای ساحلی جدید انجام شود.

 بازخبر /  فریدون همتی در نشست کارگروه زیربنایی و توسعه شهری، روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست استان هرمزگان با اشاره به لزوم جانمایی ایجاد شهرهای ساحلی جدید در استان هرمزگان، عنوان کرد: با توجه به طرح‌های توسعه‌ای در نظر گرفته شده برای هرمزگان، نیاز است در طول نوار ساحلی این استان مطالعات موردنیاز و جانمایی ایجاد شهرهای ساحلی جدید انجام شود.

وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، مطالعات شهرسازی ساحلی در این استان را در دستور کار قرار داده و اجرایی کند.

استاندار هرمزگان افزود: همچنین مطالعات و مکان‌یابی جهت ایجاد شهرک‌های گردشگری ساحلی و دریایی در نوار ساحلی و جزایر هرمزگان، صورت گیرد.

همتی تصریح کرد: برای رونق بیشتر گردشگری و ایجاد اشتغال در جزایر هرمزگان باید توسعه سکونت در این جزایر مدنظر باشد و برای این امر مهم، مطالعات موردنیاز انجام شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *