جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
یک عضو اتاق بازرگانی بندرعباس:

با همه گروه‌ها تعامل خواهیم داشت/ استقلال اتاق و حذف دست‌اندازی‌های دولت مهم‌ترین دغدغه ماست

یک عضو اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: با همه گروه‌ها و ائتلاف مقابل تعامل خواهیم داشت، از زیاده‌خواهی و تمامیت‌خواهی دوری خواهیم کرد و سعی خواهیم کرد همه با هم برای اعتلای استان هرمزگان تعامل داشته باشیم.

   بازخبر /   محمد راستی در خصوص اهداف ائتلاف “اتاقی برای همه” اظهار کرد: حمایت از کارآفرینان، تلاش برای بهبود فضای کسب‌وکار، بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان برای توسعه هرمزگان، مطالبه گری از حاکمیت و پاسخگویی به فعالان بخش خصوصی، شفافیت در همه امور در تصمیمات، مواضع و امور جاری و آینده اتاق بازرگانی بندرعباس، توسعه ارتباطات و تعاملات در عرصه ملی و بین‌المللی، توسعه و حمایت بخش خصوصی از اهداف این ائتلاف است.

وی ادامه داد: ما با خوزه خلیج‌فارس ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان هرمزگان و استان‌های جنوبی داریم و می‌توانیم تعاملات خوبی داشته باشیم و از قدیم‌الایام این ارتباطات بوده و می‌توانیم به گسترش آن کمک کنیم.

عضو ائتلاف “اتاقی برای همه” اتاق بازرگانی بندرعباس تصریح کرد: تعداد اعضای اتاق بسیار کم است و به دنبال ترغیب تجار و کسبه به اخذ کارت بازرگانی هستیم تا بتوانند از مواهب قانونی اتاق بهره‌مند شوند، امیدواریم اتاقی پویا برای استان هرمزگان بسازیم.

راستی عنوان کرد: از اهداف دیگر ما کمک به تأسیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی مستقل در برخی شهرستان‌های واجد شرایط استان هرمزگان به‌خصوص شهرستان‌های مرزی و مناطق آزاد است.

وی با بیان اینکه انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس به‌خوبی برگزار شد، خاطرنشان کرد: متأسفانه نکته ناراحت‌کننده انتخابات، رد صلاحیت نزدیک به ۵۰ نفر از افراد پر سابقه‌ای مثل آقایان بازرگان، پورحیدری، مجد، در شب قبل از انتخابات بود که ما در اولین فرصت این موضوع را پیگیری خواهیم کرد؛ اما درمجموع انتخابات بدون تنش و هیاهو و به‌خوبی برگزار شد.

این عضو اتاق بازرگانی بندرعباس بیان کرد: ما با همه گروه‌ها و ائتلاف مقابل تعامل خواهیم داشت، از زیاده‌خواهی و تمامیت‌خواهی دوری خواهیم کرد و سعی خواهیم کرد همه با هم برای اعتلای استان هرمزگان تعامل داشته باشیم و حتماً در اولین فرصت نشست‌هایی برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم با تعامل کادر قوی ببندیم تا نهایتاً برای تجار و بازرگانان حامل اخبار خوبی باشد و تنش‌های گذشته نیز از بین برود.

راستی اضافه کرد: به دنبال گسترش اتاق بازرگانی بندرعباس هستیم، ازلحاظ فیزیکی ساختمان آن در حال آماده‌سازی است، با بخش دولتی داشته و از حق بخش خصوصی دفاع کنیم.

وی ابراز کرد: استقلال اتاق بازرگانی بندرعباس و حذف دخالت‌ها و دست‌اندازی‌های دولت مهم‌ترین دغدغه فعالین بخش خصوصی است.

این عضو اتاق بازرگانی بندرعباس اظهار کرد: باید برای تعیین هیئت‌رئیسه نشستی با اعضا داشته و هر ۱۵ نفر با تعامل و به‌دوراز انحصارگرایی و تمامیت‌خواهی اعضای هیئت‌رئیسه را انتخاب کنیم و اتاقی پویا بسازیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *