قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

طرح «سایت گردشگری و تفریحی جنگل حرا» برگزیده کشور شد

طرح «سایت گردشگری و تفریحی جنگل حرا»، برگزیده جشنواره طرح‌های برگزیده دهیاری‌های کشور شد.

    بازخبر / فرماندار شهرستان قشم با اعلام این خبر گفت: طرح «سایت گردشگری و تفریحی جنگل حرا» در محور «منابع درآمدی پایدار، کارآفرینی و اشتغال روستایی» برگزیده ششمین جشنواره طرح‌های برگزیده دهیاری‌های کشور شد.

علیرضا نصری افزود: سایت گردشگری و تفریحی جنگل حَرّای گورزین شامل ایجاد مسیر آسفالت به طول پنج کیلومتر، اسکله شناور، محوطه‌سازی، پارکینگ، ۱۲ غرفه صنایع‌دستی است.

وی اضافه کرد: ۱۵۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۴۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم در سایت گردشگری و تفریحی جنگل حَرّای گورزین مشغول به فعالیت هستند.

نصری با بیان اینکه این طرح با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در سه هکتار ۲ سال پیش به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: استان‌های گیلان و بوشهر دوم و سوم شدند.

فرماندار قشم بیان کرد: در طرح توسعه سایت گردشگری و تفریحی جنگل حرا گورزین نصب یک اسکله شناور دیگر پیش‌بینی‌شده است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

نصری با اشاره به اینکه توسعه این سایت ایجاد ۱۰۰ فرصت شغلی مستقیم و افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت بازدید گردشگران را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: نوروز امسال ۶۰ هزار نفر از سایت گردشگری جنگل حرا روستای گورزین بازدید کردند که نسبت به پارسال ۱۰۵درصد افزایش دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *