قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
استاندار هرمزگان:

صنایع مهم با انجام سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در منطقه ویژه پارسیان استقرار خواهند یافت

استاندار هرمزگان گفت: شهرستان پارسیان با توجه به ظرفیت‌های فراوانی که دارد و همچنین با استقرار صنایع بزرگ در منطقه ویژه این شهرستان، آینده درخشانی خواهد داشت.

   بازخبر /  فریدون همتی در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پارسیان، عنوان کرد: شهرستان پارسیان با توجه به ظرفیت‌های فراوانی که دارد و همچنین با استقرار صنایع بزرگ در منطقه ویژه این شهرستان، آینده درخشانی خواهد داشت.

وی ادامه داد: پیگیری‌های جدی جهت انجام سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و استقرار صنایع مهم در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در حال انجام است که تحقق آن‌ها، اشتغال‌زایی بسیاری را به همراه خواهد داشت.

استاندار هرمزگان افزود: تفکیک کامل مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از منطقه ویژه لامرد یکی از مواردی بود که در دیدار با رئیس سازمان ایمیدرو پیگیری شده است.

وی گفت: طبق تصمیم اتخاذ شده، مقرر شده تا زمان تفکیک کامل این دو منطقه نیز، این مناطق به‌صورت دو مدیریت مجزا به‌طور مستقیم زیر نظر سازمان ایمیدرو به فعالیت خود ادامه دهند.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: تکمیل و بهره‌برداری از بندر بزرگ منطقه ویژه پارسیان نیز از دیگر طرح‌های راهبردی در این منطقه است که به‌طورجدی در حال پیگیری و انجام است.

همتی بر لزوم رفع مشکلات و فعال‌سازی بندر شیو در شهرستان پارسیان تأکید و دستورات لازم را جهت انجام فعالیت‌های صادرات و واردات کالا از طریق این بندر را به مدیران مربوطه صادر کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *