قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

افزایش چهار درجه ای دمای هوا هرمزگان/وقوع گرد و غبار رقیق دور از انتظار نیست

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان از افزایش چهار درجه ای دمای هوا هرمزگان طی روزهای آینده در این استان خبرداد.

   بازخبر /   مرضیه سی سی پور افزود: گرمای محسوس هوا در بیشتر مناطق خشکی هرمزگان به بیش از ۴۲ درجه سلسیوس و در برخی نقاط شرقی استان تا آستانه ۴۹ درجه سلسیوس نیز خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ظهر امروز در نقاطی از تنگه هرمز و دریای عمان افزایش باد جنوب غربی تا ۳۶ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود که سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان عنوان کرد: در ارتفاعات شمالی و غربی هرمزگان شاهد افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعد و برق هستیم که پیش بینی می‌شود این شرایط تا بعد از ظهر سه شنبه ادامه داشته باشد.

سی سی پور اضافه کرد: از امروز با شدت گرفتن باد‌های ۱۲۰ روزه در جنوب شرق کشور در مناطق شرقی استان وقوع گرد و غبار رقیق دور از انتظار نیست.

وی در پایان عنوان کرد: در ساعات صبح با توجه به ملایم بودن سرعت باد در جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز مه صبحگاهی و کاهش موقتی دید افقی پیش بینی می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *