قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

کلنگ احداث دهکده گردشگری بندرسیریک به زمین زده شد

مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان گفت: کلنگ احداث دهکده گردشگری بندرسیریک به زمین زده شد.

  بازخبر / رضا برومند با بیان اینکه کلنگ احداث دهکده گردشگری بندرسیریک به زمین زده شد، اظهار کرد:  ۹۵ هزار هکتار از اراضی شهرستان سیریک به این امر اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه وجود قابلیت‌های طبیعی یکی از مزیت‌های این منطقه است، افزود: قرارگیری در حاشیه خلیج‌فارس و دسترسی به آب‌های آزاد، وجود هتل اقامتی و کپری، نزدیکی به معبد عشاق، قلعه تاریخی میرحاجی و وجود خورهای بزرگ و کوچک ثبت شده در سایت رامسر این منطقه را ازهرجهت حائز اهمیت کرده است.

برومند ادامه داد: در این دهکده تأسیسات گردشگری شامل: کمپینگ های تفریحی، پلاژ ساحلی، کلوپ ورزش‌های ساحلی، ورزش‌های آبی (اسکی روی آب، جت اسکی، قایقرانی و غواصی) راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان در خصوص بازار هدف این طرح گفت: گردشگران داخلی سطح کشور، کشورهای آسیایی و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس بازار هدف جذب گردشگر است که امیدواریم با راه‌اندازی این دهکده در جذب گردشگر به استان هرمزگان کمک شایانی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: احداث دهکده گردشگری بندر سیریک با همکاری اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان و شهرداری بندرسیریک انجام می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *