قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در امامزادگان هرمزگان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در۲۳ بقعه متبرکه استان خبر داد.

  بازخبر  /حجت‌الاسلام‌والمسلمین گرایلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شب قدر، شب شکرگزاری و تشکر از خداوند است چراکه مهم‌ترین نعمت خداوند بر بشر، یعنی قرآن نازل شده است.

وی پیرامون فضیلت شب قدر گفت: به فرموده امام صادق(علیه‌السلام) شب قدر قلب رمضان به شمار می‌آید و خداوند شب قدر را که در قرآن کریم شبی پربرکت دانسته و ارزش آن را برتر از هزار ماه بیان کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گرایلی تصریح کرد: حقیقت شب قدر نه‌فقط بیدار ماندن تا سحر است بلکه درواقع بیدار شدن آدمی و بیرون آمدن از پیله‌ای که از وسوسه‌های دنیوی به دور خود پیچیده است.

وی ادامه داد: به مناسبت شب‌های قدر برنامه‌هایی در امامزادگان و بقاع متبرکه در سطح استان برگزار خواهد شد که قرائت دعای افتتاح و جوشن کبیر، نماز قضا، سخنرانی، عزاداری و قرآن به سر گذاشتن از مهم‌ترین برنامه‌های شب‌های قدر در آستان امامزادگان است.

وی گفت: محافل انس با قرآن و جلسات معارفی قرآن در طول ماه رمضان در حال برگزاری است که این شب‌ها به‌صورت ویژه به آن پرداخته می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان بیان کرد: برنامه‌های ماه رمضان در قالب طرح ضیافت الهی در ۳۰ بقعه و امامزاده استان در حال اجراست که تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، آشنایی خانواده‌ها با سبک زندگی اسلامی، اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش و… از اهداف این طرح است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گرایلی ابراز کرد: مراسم به‌صورت ویژه در بقاع متبرکه بندرعباس (سید مظفر، شاه محمدتقی، سید کامل، سید احمد چاهستان، مسجد صاحب‌الزمان پشت شهر)؛ مراسم در بقاع متبرکه رودان (سید سلطان محمد، سید محمود سکل، شاه قطب‌الدین حیدر، سید امیر برنطین)؛ مراسم در بقاع متبرکه میناب (آستانه حضرت ابوالفضل(ع) احمدآباد و شهمرادی) مراسم در بقاع متبرکه قشم (سید مظفر)؛ مراسم در بقاع متبرکه حاجی‌آباد (سید محمد و امیر نظام‌الدین) برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم شب‌های قدر در امامزاده سید مظفر(ع) به‌صورت زنده از سیمای مرکز خلیج‌فارس پخش می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *