قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی؛

پرویز سالاری از شورای شهر بندرعباس استعفا داد

“پرویز سالاری” عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس جهت نامزدی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا داد.

بازخبر /   به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، سالاری که در کارنامه خود معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان، مشاور عالی استاندار هرمزگان، ریاست شورای اسلامی شهر در دوره چهارم، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شوراهای کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها، مدیرکل حوزه دفتر استاندار هرمزگان، سرپرست روزنامه کیهان استان هرمزگان و رئیس شورای حل اختلاف مطبوعات استان هرمزگان را داراست، در یک‌صد و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با قرائت متنی از عضویت در شورای اسلامی شهر بندرعباس استعفا داد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور خود در یک‌صد و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: از شهروندان بندرعباس تشکر می‌کنم که در دو دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به بنده اعتماد کردند و همچنین از همکاران خوبم در شوراهای چهارم و پنجم که کمال همکاری را داشتند تشکر می‌کنم.

سالاری خاطرنشان کرد: با توجه به‌ضرورت و اجرایی شدن خیلی از مسائلی که به فروده مقام معظم رهبری با کسب اجازه از هیئت‌رئیسه و اعضای محترم شورا و شهروندان شهر بندرعباس استعفای خود را برای حضور در عرصه‌هایی که اهمیت آن شاید کمتر از شورا نباشد اعلام می‌دارم.

وی در قرائت متن استعفای خود عنوان کرد: رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بندرعباس با سلام، خدمت به شهروندان شریف بندرعباس برای این‌جانب به‌عنوان برگزیده آن‌ها در دوره چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر بندرعباس لذت‌بخش، خاطره‌انگیز، سرشار از نشاط و مایه عزت و مباهات است که در مقیاس وسیع‌تر و گسترده‌تر آن فلسفه‌ای برگرفته از آموزه‌های بلند دینی و ملی‌مان است که خدمت به مردم را شیرین، گوارا، واجب و مقدس می‌داند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: در طول دوران خدمتگزاری‌ام در شورای اسلامی شهر بندرعباس آنچه نصب العین بنده بوده تلاش مضاعف برای ساختن شهری توسعه‌یافته بر پایه معیارهای اسلامی ایرانی بود و در این راستا هم وجود نقاط قوت و ضعف ناخواسته در کارکرد امری طبیعی بوده و از روی محبت که صفت بارز شهروندان عزیز است کاستی‌های این خدمتگزار خود را به دیده اغماض می‌نگرند.

سالاری افزود: اکنون با مدد از الطاف خداوند تبارک‌وتعالی و طلب دعای خیر از همه مردم فهیم و آگاه و با نگاه امید به آینده روشن برای ایران اسلامی و هرمزگان سرافراز با درک ضرورتی پراهمیت در مسیر توسعه پیشرفت اجتماعی که در آینده‌ای نزدیک درباره آن بیشتر سخن خواهم گفت استعفای خویش را تقدیم می‌دارم.

وی اضافه کرد: بی شک راهی که با اعتماد مردم آغاز کرده‌ام با جدیت ادامه خواهم داد تا بتوانم روزبه‌روز از ضعف‌ها و سوء مدیریت‌ها کاسته و مانع از هدر رفت منابع، فرصت‌ها و اعتماد مردم شوم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: عمیقاً بر این موضوع رجاء واثق دارم که تحقق گام دوم انقلاب اسلامی جز با اتکا به اراده مردم و به میان آوردن ظرفیت‌های عظیم مردمی به‌ویژه جوانان میسر نخواهد بود و برای این منظور باید از اصلی‌ترین جلوه یعنی ارتقا کارآمدی شوراها و توانمند ساختن آنان آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، پیش‌بینی می‌شود با استعفای پرویز سالاری، هومن رفیعی بندری، نفر نخست علی‌البدل شورای اسلامی شهر بندرعباس جایگزین شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *