قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

امروز نیروی دریایی نفس دشمن را در خلیج فارس گرفته است

امام جمعه بندرلنگه گفت: امروز یگان‌های نیروی دریایی سپاه و ارتش نفس نیروهای خارجی را به واسطه ایمان و قدرت نظامی خود در خلیج‌فارس، گرفته‌اند.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، صبح امروز آیت الله سید محمدجواد رکنی امام جمعه بندرلنگه در مراسم ۳۱ شهریور در جمع نیروهای مسلح مستقر در کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس در بلوار ساحلی کوثر، اظهار داشت: صدام پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ۳۱شهریور سال ۵۹ زمانی که ارتش را به واسطه خیانت به مردم ضعیف دید با چشم طمع با دوازده لشکر به ایران اسلامی از راه هوا، دریا و زمین حمله کرد.

وی افزود: در این جنگ نابرابر ۲۱ کشور چه مستقیم و غیرمستقیم با صدام همراهی کردند و با خیال واهی کمر به نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی بسته بودند.

امام جمعه بندرلنگه اضافه کرد: تمام این اتفاقات و بذر نفاق از سوی روباه پیر انگلستان در منطقه خلیج فارس پاشید و یکی از این اختلافات خیانت بنی صدر خائن بود که چند دستگی را در کشور به وجود آورد و کودتای نوژه نیز به وقوع پیوست که این کودتا نیز با شکست مواجه شد.

آیت الله رکنی به دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: معظم له در این دیدار فرمود، نباید اجازه داد که نیروی انقلابی با میل و دل بستن به دنیا و وارد شدن در مسابقه تجمل پرستی و اسراف تضعیف شود و اگر امنیت خارجی وجود نداشته باشد و در خارج از مرزها جلو دشمن گرفته نشود امنیت داخلی هم از بین خواهد رفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه، گفت: امروز آمریکا و همراهان وی به عراق، بحرین، پاکستان، لبنان و یمن حمله می‌کنند اما چون در ایران استقلال کامل وجود دارد و اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی وجود دارد هیچ کشوری جرات حمله به این سرزمین شیردلان را ندارد.

وی در پایان یادآور شد: امروز یگان‌های نیروی دریایی سپاه و ارتش نفس نیروهای خارجی را به واسطه ایمان و قدرت نظامی خود در خلیج فارس را گرفته‌اند.

گفتنی است، در پایان این مراسم نیروهای مسلح، مردمی و یگان‌های موتوری مستقر در شهرستان بندرلنگه از جلوی جایگاه رژه رفتند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *