قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
سخنان آبتین امیری،فعال سیاسی در جلسه فعالین سیاسی هرمزگان با دکتر واعظی

هرمزگان نیازمند عدالت جبرانی است

برای استفاده از نیروهای توانمند ، تنها نیک اندیشی کافی نیست.

بازخبر / جا دارد از تلاشهای دکتر روحانی تشکر کنم . کار کردن در شرایط تحریم و فشارهای بین المللی مدیریت خاص خود را می طلبد . در شرایطی که کشور با مشکلات فزاینده روبرو است ، در طرح مطالبات باید منطقی بود و نخبگان جامعه ما چنین شرایطی را درک می کنند .

*مردم ما در استان هرمزگان اعم از بومی و غیر بومی ، زن و مرد ، شیعه و سنی برای حفظ وحدت جامعه خود بطور پیوسته در کنار یکدیگر هستند، و هیچ مشکلی و توطئه ای نمی تواند این همگرایی را بر هم بزند .
*وحدت مذهبی در هرمزگان نه فقط در کشور ما ، بلکه در کل جهان اسلام مثال زدنی است . هرمزگان تنها نقطه ای از جهان اسلام است که شیعه از سنی و سنی از شیعه دفاع می کند . این نوع وحدت در طول تاریخ اسلام بی نظیر بوده است ، و پدران و نیکان ما از قرنها با خردمندی این اتحاد اجتماعی و مذهبی را برای ما به ارث گذاشته اند .

*در بسیاری از انتصابات ، نیروهای توانمند ستاد دکتر روحانی و نیروهای نزدیک به دولت از جایگاه شایسته محروم مانده اند . بسیاری از مدیران استان دیگر انگیزه کار کردن ندارند و سیستم اداری خود را صرف نگهداری پست خود می کنند که این امر به نفع استان و‌کشور نیست .
*از دکتر همتی بخاطر برخی انتصابات تاریخی اش در حوزه اهل سنت و بانوان تشکر می کنیم .

*هرمزگان در این شرایط نیازمند عدالت جبرانی است . ما سالها در سطوح مختلف مدیریتی فرصت ورود و رشد نیافته ایم . ما در انتصابات استانی و ملی در شرایط برابر مدیریتی قرار نداریم . بسیاری از نیروهای توانمند ما بدلیل محدودیت های شکلی و اداری فرصت خدمت را پیدا نمی کنند . *دولت برای استانهای کمتر برخوردار مثل هرمزگان به عدالت جبرانی روی آورد و امتیازاتی قائل شود تا دست استاندار و وزارتخانه ها برای برخی انتصابات باز شود و امکان استفاده بیشتر از نیروهای بومی استفاده شود .

*از دیدگاه دولت درخصوص نیروهای بومی ، نیروهای اهل سنت و نیروهای بانوان تشکر می کنیم ، ولی برای اقدامات سازنده تنها نیک اندیشی کافی نیست . هنوز برخی ادارات و نهادهای دولتی ، در خصوص انتخابات مربوط به نیروهای اهل سنت و بانوان مقاومت می کنند و این مقاومت در مخالفت با دستورات حاکمیتی صورت می گیرد که نتیجه آن عدم استفاده از نیروهای توانمند اهل سنت و بانوان است . انتظار ما این است که ادارات دولتی در استفاده از نیروهای توانمند ، بدون در نظر گرفتن هیچگونه تبعیضی با سیاست کلی دولت همراه شوند .

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *