قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

خبر بد برای سرخپوشان/ ستاره تاثیر گذار از پرسپولیس جدا می شود! + عکس

مروارید سیاه سرخ ها به دلیل اتفاقات روی داده در نقل و انتقالات زمستانی رقابت های لیگ برتر در آستانۀ جدایی از جمع پرسپولیسی ها قرار دارد.

بازخبر /  مروارید سیاه سرخ ها به دلیل اتفاقات روی داده در نقل و انتقالات زمستانی رقابت های لیگ برتر در آستانۀ جدایی از جمع پرسپولیسی ها قرار دارد.

با اضافه شدن چهار بازیکن جدید، لیست بزرگسال پرسپولیس یک جای خالی خواهد داشت که احتمالا به مهاجم خارجی اختصاص می‌یابد. چرا که باشگاه پرسپولیس در صدد است با فعالیت جدی در بازار نقل و انتقالات زمستانی یک مهاجم با کیفیت خارجی را به خدمت بگیرد. در همین راستا سرمربی پرسپولیس مستقیماً برای جذب یک فورارد خارجی وارد عمل شده است تا در دیدارهای حساس نیم فصل دوم لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا با قدرت بیشتری ظاهر شود.

 این کار برانکو باعث شده که مروارید سیاه پرسپولیسی ها از کادر فنی پرسپولیس دلخور شود، گادوین منشا مهاجم سرخ ها با رقم خوردن این مسائل ساز جدایی از جمع پرسپولیسی ها را کوک کرده و می خواهد از پرسپولیس جدا شود.

گفتنی است، برخی رسانه‌ها از تمایل باشگاه صنعت نفت آبادان برای جذب گادوین منشا خبر دادند. از طرفی چند باشگاه لیگ برتری مانند فولاد خوزستان نیز قصد جذب این مهاجم سیاه‌پوست را دارند و در صددند تا از این فرصت استفاده کرده و گادوین منشا را به تیمشان اضافه کنند.

منشا در مصاحبه خود اعلام کرده بود: من تا پایان فصل قرارداد دارم و تا روز آخر قرارداد، به کارم در پرسپولیس ادامه می‌دهم

با انگیزه‌هایی که داریم، به نیم فصل دوم می‌رویم و با وجود بازیکنان جدید تیم پرقدرتی خواهیم داشت.

 با این حال، جدایی یا ماندن منشا به جذب مهاجم مدنظر برانکو بستگی دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *