قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

دعوت دوباره پوتین از روحانی و اردوغان

بنابر اعلام معاون وزیر خارجه روسیه، رهبران کشورهای عضو آستانه اوایل سال آینده میلادی درباره سوریه به میزبانی مسکو دیدار خواهند کرد.

بازخبر /  «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر خارجه روسیه در امور غرب آسیا و آفریقا گفت که سران نشست آستانه (روسیه، ترکیه و ایران) در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی در روسیه دیدار خواهند داشت تا درباره شرایط سوریه به تبادل‌نظر بپردازند.

بنابر گزارش خبرگزاری راشاتودی، بوگدانوف در این مورد گفت: «اکنون نوبت ماست تا میزبان نشست کشورهای ضامن باشیم. قرار است که این (نشست) هفته اول سال آینده انجام شود و این موضوع به برنامه کاری رئیس‌جمهور بستگی دارد.»

به گزارش فارس، دور قبلی این نشست در چنین قالبی روز هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور) در تهران برگزار شده بود.و روسای جمهور سه کشور برای اولین بار در اول آذر ۱۳۹۶ در چارچوب روند آستانه در سوچی روسیه گردهم آمدند و ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ نیز در ادامه روند آستانه در آنکارا برای دومین با یکدیگر دیدار و در پایان این نشست بیانیه‌ای صادر و توافق کردند که نشست بعدی را در جمهوری اسلامی ایران برگزار کنند.

همچنین «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین هم امروز گفت که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه و «رجب طیب اردوغان» همتای ترکیه‌ای وی هم احتمالا در نیمه نخست سال پیش رو با هم دیداری خواهند داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *