قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

دروغ های شبکه سعودی ایران اینترنشنال، صدای ضدانقلاب را هم درآورد +عکس

هرگاه رسانه های ضدانقلاب فیلم و مطلبی برای سیاه نمایی علیه ایران پیدا نمی کنند و اصطلاحا کفگیرشان به ته دیگ می خورد، اقدام به ساخت فیلم های دروغ برای تحریک مردم می کنند.

بازخبر /  شبکه ایران اینترنشنال که برخلاف اسمش، به سرمایه داران سعودی تعلق دارد و سیاست های عربستان را اجرا می کند، با انتشار ویدئویی از فیلم های که سال گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود، مدعی شد این فیلم ها مربوط به ۷ آبان امسال است!

در قسمتی از این ویدئو دروغین، ادعا شده در روز ۷ آبان، برای ممانعت از حضور مردم در کنار مقبره کوروش، بالگردهای نیروی انتظامی در کنار جاده منتهی به پاسارگاد مستقر شدند.

در ویدئوی منتشر شده در ایران اینترنشنال، فردی مدعی می شود روز ۷ آبان است و جاده ای خلوت که بنابر ادعای گوینده منتهی به پاسارگاد می شود، در محاصره بالگردهای نظامی است!

جالب اینجاست که این ویدئو سال گذشته و بدون صدا منتشر شده بود.

در فیلم ایران اینترنشنال، جاده ای مملو از خودرو نیز نمایش داده می شود که اتفاقا این جاده هم منتهی به پاسارگاد می شود!

البته این ویدئو سال گذشته هم منتشر شده بود که ناشی گری های جالبی در آن رخ داده بود؛ در حالی که در ابتدای فیلم ادعا می شود جاده منتهی به پاسارگاد مملو از اتومبیل است در ادامه جاده ای خالی نمایش داده می شود که در کنار آن دو بالگرد مستقر شده اند و مشخص نیست جاده کدام شهر است و تاریخ فیلمبرداری چه روزی است.

این دروغگویی ناشیانه ایران اینترنشنال موجب شد که حتی اپوزیسیون و ضدانقلاب خارج نشین هم واکنش نشان داده و این شبکه سعودی را رسوا کنند.

عکس/ امین فردین در ویدئویی به این دروغ ایران اینترنشنال واکنش نشان داد

چند سالی است رسانه های ضدانقلاب به بهانه ۷ آبان، سعی می کنند مردم را به شورش و ناآرامی تحریک کنند؛ اقدامی که با ناکامی آنها مواجه شده است و به همین دلیل مجبور شده اند تا دست به دروغ و جعل خبر بزنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *