قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
سرخپوشان حکم تیم ملی را دارند؛

بمب روحیه پرسپولیسی‌ها بعد از دیدار با نفر اول ورزش ایران/ ارتش‌سرخ با همدلی و اتحاد می‌تواند قهرمان آسیا شود

تنها دو بازی باقی مانده تا تمامی اتفاقات، مشکلات و مسائلی که برای تیم فوتبال پرسپولیس به وجود آمده بود، به اتفاقی شیرین و باحلاوت تبدیل و سال های سال از آن به عنوان رویدادی ماندگار و تاریخی یاد شود.

بازخبر /  “فینال لیگ قهرمانان آسیا، قله آرزوهای تیم ها”؛ این تعبیری است که برانکو ایوانکوویچ، مرد اول نیمکت پرسپولیس از آن دارد و بر این باور است برای رسیدن به نوک قله باید سختی های زیادی را تحمل و مسیر صعب العبور را با جنگندگی و مقاومت طی طریق کرد.

پرسپولیس با مربی محبوب و حاذق خود تاکنون از پس این مهم به خوبی برآمده و قدم های زیادی نمانده تا فاتح بزرگترین تورنمنت باشگاهی آسیا شود. رویایی که در آستانه محقق شدن است تا فوتبال باشگاهی ایران بعد از سال ها بر بام قاره کهن بایستد و پرچم ایران بالاتر از کشورهای مدعی به اهتزار درآید.

آری! تنها دو بازی، تنها دو بازی باقی مانده تا تمامی اتفاقات، مشکلات و مسائلی که برای پرسپولیس به وجود آمده بود، به اتفاقی شیرین و باحلاوت تبدیل و سال های سال از آن به عنوان رویدادی ماندگار و تاریخی یاد شود.

پرسپولیس با مدیریت منسجم حمیدرضا گرشاسبی و هیات مدیره یکدل و یکرنگ و هدایت برانکویی که حسابی در دل و قلب هواداران سرخ رخنه کرده، پازل موفقیت را چیده و سربازان پروفسور هم با همه وجود، جان خود را برای سربلندی و شکوفایی پرسپولیس در عرصه های مختلف می دهند تا بازیکنان تیم پرهوادار ایران بتوانند غیرممکن ها را ممکن کنند.

درایت، ایمان، باور، تمرین، ممارست، جاه طلبی و کلی واژه های دیگر به خوبی در این پرسپولیس به چشم می آید و برای همین است که شاید خیلی ها دلشان برای تیم برانکو در آینده ای نه چندان دور تنگ شود. باید از این پرسپولیس به عنوان یکی از بهترین تیم های تاریخ ایران و شاید بهترین آن، یاد کرد، تیمی که مشکلات زیادی داشت اما نزدیک به چهار سال است که روند صعودی ارتش سرخ به خوبی طی شده و گام های کمی باقی مانده تا نماینده کشورمان بتواند به هدفش جامه عمل بپوشاند.

گذر از تیم های الجزیره امارات، الدحیل و السد قطر در مراحل حذفی لیگ قهرمانان، آن هم با انبوهی از امکانات و تدارکات فوق العاده کار ساده ای نبود اما پسران برانکو بدون توجه به این مسائل، با تلاش های فراوان خود حریفان را کنار زدند تا به فینال آسیا برسند. حتی بسته بودن دو پنجره نقل و انتقالات، رفتن بازیکنانی که شاید در این فکر بودند از نام پرسپولیس بزرگتر شده اند، کوچکترین لطمه ای به تیم وارد نکرده و قطار سرحال پرسپولیس با هدایت پروفسور به خوبی در حال حرکت است.

تمامی این مسائل سبب شد تا دیداری روحیه بخش در آستانه دیدار رفت پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن انجام شود. حضور حمیدرضا گرشاسبی، برانکو ایوانکوویچ و سیدجلال حسینی در وزارت ورزش و جوانان و دیدار با دکتر مسعود سلطانی فر، شخص اول ورزش کشور قطعا می تواند در ایجاد امید، اتحاد و انگیزه بیشتر به پرسپولیسی ها کمک کند و اقدامی که صورت گرفت می تواند سرشار از بمب روحیه برای نماینده ایران باشد. پرسپولیس حکم تیم ملی را دارد و این تیم ملی ایران است که پا به سرزمین سامورایی ها می گذارد تا بتواند حریف را مات و مبهوت قدرت خود کند.

با این وجود، پرسپولیس هم تا به اینجا کار کوچکی انجام نداده و ستاره های سرخ با تلاش بیشتر می توانند نماینده ژاپن را هم کنار بگذارند و جشن قهرمانی را در تهران و مقابل هواداران ایران برپا کنند.

برنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *