دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران

هر اقدامی در جهت عکس تقویت بنیه دفاعی غیرقابل بخشش است

نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی گفت: گفت‌وگو و تعامل با آمریکایی‌ها به هیچ عنوان سازنده نیست؛ بلکه موجب غفلت برخی مسئولان و سوء استفاده غرب در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود.

 باز خبر,فرهاد تجری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: اسناد از طبقه‌بندی خارج شده دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و کشورهای غربی نشان می‌دهد این کشورها به جز تامین حداکثری منابع خود نسبت به هیچ کشوری حتی سرسپردگان خود ذره‌ای ترحم ندارند. پشت چهره‌های خندان و دست‌های چدنی مخمل‌نمای آمریکا و غرب به جای سازندگی و اصلاح، تخریب و ویرانگری موج می‌زند.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس، تعامل مسئولان کشورمان در موضوع هسته‌ای را یادآور شد و افزود: با وجود سیاست‌ها، رویه‌ها و حتی کوتاه آمدن‌های جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته‌ای آمریکایی‌ها بزرگ‌ترین کارشکن در مسئله رفع تحریم‌ها هستند. در هیچ برهه‌ای از تاریخ روابط با آمریکا شاهد رضایت آنها به بازی برد – برد نبوده‌ایم. سران آمریکا به دلیل عناد دیرینه با نظام جمهوری اسلامی  از هر شیوه و روشی استفاده می‌کنند تا ایران اسلامی را به ذلت درآورند. نزدیکی و همسویی با آمریکا  تبعات و آثار منفی غیرقابل جبرانی دارد.

وی افزود: قلاده دیکتاتورهای منطقه در دستان آمریکاست و سران این کشورها توسط سیاستمداران آمریکایی و البته صهیونیست‌ها مدیریت می‌شوند و در صورت نیاز آنان را جایگزین و دفن می‌کند. نمونه بارز آن داعش است که به حمایت مستقیم آمریکا و صهیونیست‌ها، متولد شد. حالا و بعد از گذشت چند سال از هشدار مقام معظم رهبری که داعش را دست‌نشانده آمریکا دانستند، روسیه به تازگی به این مسئله اذعان کرده است. آمریکا در برابر حقوق زنان در عربستان خفقان گرفته است، اما نسبت به حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران علیه ما تخریب‌گری می‌کند. آمریکایی‌ها سیاست اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی را با تحریک و هدایت کشورهای سرسپرده عربی در دستور کار دارد.

تجری خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم و حرفمان را در عرصه‌های مقاومت و آزادی‌خواهی و حق‌طلبی به گوش جهانیان برسانیم. آمریکا و صهیونیست‌ها به جز نابود کردن منابع زیرزمینی و زیرساخت‌های اقتصادی کشورهای اسلامی به چیز دیگری رضایت نمی‌دهند. نظام صهیونیستی – امپریالیستی در کشورهای اسلامی در پی شعله‌ور کردن آتش‌های قومی و مذهبی است. اگر مسئولان و ملت ما از تقویت بنیه دفاعی غفلت کنند و اقتدار و توانایی کشور زیر سوال برود آمریکا  لحظه‌ای در نابود کردن نظام ما تردید نخواهد کرد.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس متذکر شد: سربازان متخصص و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی توفیقات زیادی به دست آورده‌اند که موجب اقتدار نظام و ترس دشمنان شده است. هرگونه گفت‌وگو و اقدامی که در جهت عکس تقویت بنیه دفاعی کشور باشد یقینا غیرقابل بخشش است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *