قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

معترضان به وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان بوشهر مجازات می‌شوند/ ۲ نفر از متعرضان در کنگان بازداشت شدند

دادستان بوشهر با تاکید بر برخورد با مزاحمان فعالیت کامیونداران گفت: معترضان به و سایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان بوشهر مجازات می‌شوند.

بازخبر / علی حسن‌پور با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر اظهار داشت: هرگونه ناامنی و تعرض به حقوق مردم و جامعه جرم محسوب می‌شود و با مخلان برخورد قاطع می‌شود.

دادستان بوشهر با تاکید بر برخورد با مزاحمان فعالیت کامیونداران گفت: مجازات سنگینی در انتظار معترضان به و سایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی است که در این راستا در صورت هرگونه تعرضی به وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی اعم از سنگ‌پرانی، تخریب و یا توقیف، تهدید و یا ایجاد مزاحمت برای رانندگان به اشد وجه برخورد لازم قانونی می‌گیرد.

وی تاکید کرد: عاملان اینگونه حرکات ایذایی که امنیت جاده و رانندگان را برهم می‌زنند به سزای اعمالشان می‌رسند.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: دو نفر از کسانی که در حوزه قضایی شهرستان کنگان که اقدام به ایجاد اخلال در روند حمل‌ونقل بار، تهدید رانندگان و تخریب وسایل نقلیه و سنگ پراکنی، می‌کردند دستگیر و بازداشت شدند.

حسن‌پور افزود: با تدابیر صورت گرفته و اقدامات خوب نیروی انتظامی در این استان مشکل خاصی وجود نداشته و از مردم و رانندگان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تعرضی و به نزدیکترین پاسگاه و مرکز انتظامی استان بوشهر گزارش کنند.

وی با قدردانی از همکاری همه جانبه مردم در تقویت امنیت و برخورد با متخلفان افزود: بدون شک برخورد قاطع با متخلفان در اولویت دستگاه قضا قرار دارد که همکاری مردم در این زمینه قابل تقدیر است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *