قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
در راستای مسئولیت های اجتماعی؛

موسسه نور طرح “نذر پزشکی” را اجرا کرد

به مناسبت ماه محرم موسسه اعتباری نور در امری خداپسندانه اقدام به انجام ویزیت رایگان عموم مردم در قالب طرح “نذر پزشکی” کرد.

بازخبر / کمک به دیگران وظیفه هر انسانی است که توانمند شده و توانایی کمک را دارد، بخاطر همین وظیفه و لطفی که لطفى که پدر و مادر در حق ما ادا کردند ما هم کمک کردن را دوست داشته باشیم و براى دیگران انجام دهیم.

 جای جای نقاط ایران اسلامیان اگر دقیق نگاه کنیم، خیران، نیک اندیشان، بسیجیان  و جهادگرانی را مشاهده می کنیم که در گمنامی در دوردست ترین مناطق محروم تنها به فکر خدمت رسانی به مردم هستند و بدون هیچ چشم داشتی و  تنها دردهای مردمی را لمس کرده اند و در اوج رفاه، زندگی خود را رها کرده و از مردم با کمک رسانی خود دلجویی می کنند.

مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری نور افزود: طرح ویزیت رایگان عموم مردم شامل پایش، مراقبت بیمار، ارایه خدمات دارویی و همچنین معاینات پزشکی از برنامه های طرح نذر پزشکی است.

حامد عبدلی با بیان اینکه در این طرح بیماران به صورت رایگان ویزیت خواهند شد و در این زمینه ویزیت و کلیه معاینات پزشکى در اولویت موسسه  قرار داشته است  اضافه کرد:  ویزیت رایگان و چکاپ فشار خون در اولویت قرار دارد و عموم مردم می توانند تا پایان امروز از این طرح استفاده کنند.

وی بیان کرد: این طرح در راستای فعالیت اجتماعی  که از چند سال قبل در جهت احیا و ترویج سنت ارزشمند و پسندیده ویزیت رایگان بیماران توسط موسسه اعتباری نور آغاز شده است.

 

مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری نور ضمن تقدیر از همکارانی که در سال‌های گذشته به این امر معنوی همت گمارده اند، خواستار مشارکت آحاد مختلف جامعه در این حرکت مردمی و خیرخواهانه شد.

وی همچنین عنوان کرد: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و بالا بردن مهارت های زندگی از این دست طرح ها در طول سال به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

عبدلی از اعلام آمادگی جامعه پزشکی بندرعباس، انجمن‌های علمی تخصصی پزشکی و نیزگروه‌های مختلف جامعه پزشکی کشور برای حضور در این امر خداپسندانه خبر داد.

عبدلى نصیرائى در پایان‌ گفت:  انشاءالله این طرح مورد رضایت مردم و خداوند متعال قرار گرفته شود.

 

مجتبی ابراهیمی، مسئول بازرسی موسسه اعتباری نور گفت: این کار در راستای مسئولیت اجتماعی موسسه انجام شده است.

وی با بیان اینکه موسسه اعتباری نور همواره سعی کرده در اقدامات انسان دوستانه و خیرخواهانه پیشقدم باشد، اضافه کرد: تمام تلاش مجموعه موسسه اعتباری نور هرمزگان  این می باشد که برای مردم خوب استان گام های موثرتری بردارد و  برای رفاه اجتماعی حرکت های مثبتی صورت  گیرد.

وی همچنین از نذر خون کارمندان و مشتریان موسسه اعتباری نور به مناسبت در پیش بودن تاسوعا حسینی خبردادوگفت: تمام مشتریان موسسه اعتباری اگر دوست داشته باشند در این امر خیر خواهانه شرکت نمایند.

 

همچنین یکی از پزشکان حاضر در این طرح افزود: در گوشه و کنار کشورمان هستند پزشکان خیر و انسان‌دوستی که به حرفه و دانش و تخصص خود به دیده تجارت و ابزار کسب مادی نمی‌نگرند بلکه آن را وسیله‌ای می‌دانند برای خدمت به ارزش‌های والای انسانی و عقیدتی.

دکتر محمدرضا خراسانی تصریح کرد: اول و آخر زندگی ما همه‌اش مادیات شده است، و وقتی خدا به اندازه‌ای که من مشکل پیدا نکنم به من مادیات داده، چرا در طول سال یک روزش را اختصاص ندهیم برای مردمانی که توانایی مادی ندارند.

دکتر خراسانی عنوان کرد: در این طرح ضمن ارائه توصیه های پزشکی، در خصوص وضعیت جسمانی فرد اعم از فشار خون، قند خون، وضعیت حواس پنجگانه، قد و وزن تهیه شده تا در صورت بروز مشکلی در وضعیت جسمانی فرد بتواند با دانستن مشکل به مرکز درمانی مراجعه کند.

وی در پایان اضافه کرد: همان چهره خندان بیماری که درمان می شود برای من کافی است، همان دعای عاقبت بخیری آن پیرزن یا پیرمرد روستایی یا مادری که درمان برای درمان فرزندش به مطب مراجعه کرده است، همین‌ها کافی است و دیگر چیزی نمی‌خواهم.

 

ایسنا/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *