قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

ژاپن از مشارکت در «معاهده ممنوعیت تسلیحات اتمی» امتناع کرد

نخست وزیر ژاپن گفت که قدرت‌های اتمی جهان باید در «معاهده ممنوعیت تسلیحات اتمی» مشارکت داشته باشند و توکیو تغییر موضع نداده و عضو آن نمی‌شود.

بازخبر / «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن دیروز (دوشنبه) گفت تصمیم توکیو برای عدم مشارکت در «معاهده ممنوعیت تسلیحات اتمی» تغییر نکرده است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، آبه در هفتاد و سومین سالگرد بمباران اتمی «هیروشیما» و «ناکازاکی» گفت که تغییری در موضع ژاپن برای مشارکت در این معاهده وجود ندارد اما کشورش اهداف مشابهی با این معاهده دارد.

آبه افزود، متاسفانه قدرت‌های اتمی جهان به این معاهده ملحق نشده‌اند و مشارکت قدرت‌های اتمی برای جهان بدون تسلیحات اتمی لازم است.

در سالگرد بمباران اتمی هیروشیما، گروه‌ «بازماندگان بمب‌های اتمی» در این کشور خواستار ملحق شدن ژاپن که تنها کشور با تجربه بمباران اتمی است، به «معاهده ممنوعیت تسلیحات اتمی» شدند.

«معاهده ممنوعیت تسلیحات اتمی» در سال ۲۰۱۷ در سازمان ملل به امضای ۱۲۲ کشور رسید اما برخی کشورهای دارای تسلیحات اتمی شامل آمریکا و کره شمالی و همچنین رژیم صهیونیستی که دهها کلاهک اتمی دارد، آن را تحریم کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *