دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

همه کسانی که به نام ایران در میادین ورزشی تلاش می‌کنند برای ما عزیز هستند

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی عدم حضور مسئولان وزارت ورزش برای استقبال از برخی قهرمانان پارالمپیک را غیر قابل توجیه دانست و در عین حال خاطر نشان کرد: نگاه متفاوتی به قهرمانان المپیک و پارالمپیک وجود ندارد.

 باز خبر,سید فرید موسوی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: من هم انتظار داشتم استقبال بهتری از قهرمانان پارالمپیک صورت می گرفت البته وزارت ورزش عنوان کرده که تاریخ بازگشت قهرمانان پارالمپیک را اشتباها به آن‌ها اعلام کردند که این توجیه قابل قبولی نیست و عجیب است که وزارتخانه‌ای به آن عریض و طویلی زمان ورود قهرمانان را نداشته باشد.

وی افزود: من و آقای حسین زاده از طرف فراکسیون ورزش مجلس  به استقبال قهرمانان پارالمپیکی رفتیم و این کار ر ا وظیفه خود می‌دانیم. برخی از این افراد یادگاران دوران حماسه و خون وجنگ بوده‌اند و برخی دیگر از این ورزشکاران و قهرمانان علی رغم محدودیت‌های جسمی خود و با اراده و غیرت ملی شان باعث شدند که جمهوری اسلامی ایران حضور قدرتمندی در میدان‌های ورزشی داشته باشد که این جای تقدیر دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مجلس حامی قهرمانان ورزشی و به ویژه قهرمانان پارالمپیک است یادآور شد: مصوبه مجلس برای انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از المپیک نیز به همین جهت بود و از جلوه‌های حمایت مجلس از ورزش جانبازان و معلولین است.

موسوی در پایان با بیان اینکه نگاه متفاوتی به قهرمانان المپیک و پارالمپیک وجود ندارد، ‌تصریح کرد: کلیه کسانی که به نام جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی تلاش می‌کنند برای ما عزیز هستند و ما در قبال آن‌ها مسئولیت داریم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *