دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران

بارگیری روزانه دو هزار و چهارصد کامیون از بندرعباس به سراسر کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: روزانه دو هزار و چهارصد کامیون از بندرعباس به سراسر کشور بارگیری می‌کنند.

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، داریوش باقر جوان در این خصوص افزود: در روز‌های گذشته تقاضا برای حمل بار از بندرشهید رجایی و گمرکات استان افزایش ۱۵ درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: تقاضای کامیون داران سراسر کشور برای حمل بار از بندرعباس نیز در چند روز گذشته افزایش بیست درصدی داشته است و پایانه بار بندرعباس روزانه بیش سه هزار و ۵۰۰ کامیون ورودی و خروجی دارد.

باقر جوان تصریح کرد: نیاز‌های رانندگان مانند بیمه تکمیلی، تامین لاستیک و لوازم یدکی نیز تا حدود زیادی رفع شده است و تلاش می‌شود همه مشکلات رانندگان به طور کامل رفع شود.

مسئول انجمن صنفی رانندگان استان هرمزگان نیز در این خصوص گفت: رانندگان هرمزگانی به خوبی در حال خدمت رسانی و حمل و نقل بار‌ها هستند.

چشم براه خاطرنشان کرد: رانندگان از سراسر کشور نیز مانند گذشته می‌توانند به پایانه بار بندرعباس مراجعه کنند و در کمترین زمان نوبت بار دریافت کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *