دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

مرکز اقیانوس شناسی خلیج فارس با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس مسابقه عکاسی با موضوع دریای زیبا – دریای زشت برگزار می کند.

با توجه به استقبال زیاد از مسابقه عکاسی دریای زیبا – دریای زشت به اطلاع می رساند ضمن افزایش مبلغ و تعداد جوایز ، مهلت ارسال آثار تا ۱۵ تیرماه ۹۷ تمدید شد.

بازخبر / شما می توانید عکسهای خود از زیبایی ها و زشتی های ساحل و دریا را به همراه نام و مشخصات شناسنامه ای و تلفن همراه به آدرس ایمیل bnd.inioas@gmail.com ارسال کنید.
پس از بررسی عکسهای ارسالی به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا می گردد.
آیین نامه مسابقه عکاسی با موضوع: دریای زیبا- دریای زشت
۱٫شرکت برای تمامی علاقه‌مندان به عکاسی در این مسابقه آزاد است.
۲٫ شرکت در مسابقه تنها از طریق بارگزاری آثار در ایمیل به همراه ارسال مشخصات و تلفن همراه امکان پذیر است.
۳٫ هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۵ عکس در زمینه ساحل و دریا را به دبیرخانه مسابقه ارسال کند.
۳٫عکس‌ها باید صرفاً با فرمت JPEG و با حجم کمتر از ۳ مگابایت باشند.
۴٫برای چاپ عکس‌های منتخب در نمایشگاه پس از پذیرش اثر با شرکت‌کننده تماس گرفته خواهد شد تا عکس را با کیفیت اصلی ارسال کند.
۵٫ هرگونه تغییر و دستکاری که بر جنبه‌های استنادی عکس خدشه وارد کند، پذیرفته نیست و امکان تغییرات فقط در حد اصلاح رنگ، نور و برش عکس می باشد.
۶٫ارسال عکس توسط شرکت‌کنندگان به‌منزله اعلام مالکیت عکس است. در صورت اثبات عدم صحت این موضوع، شرکت‌کننده موردنظر از مراحل مسابقه حذف‌ می شود.
۶٫ برگزارکننده مسابقه مجاز است آثار منتخب را به شیوه‌ای که صلاح بداند در نقاط مختلف اعم از داخل و خارج از کشور به نمایش گذاشته و یا به روش‌هایی مانند: کتاب، مجله تصویری، برنامه تلویزیونی و … با ذکر نام عکاس منتشر سازد.
۷٫در خصوص موارد پیشبینی نشده دبیرخانه با رعایت حق مالکیت معنوی عکاس مجاز به تصمیم گیری‌های لازم است.
۸ . ارسال عکس‌ها توسط شرکت‌کنندگان به‌منزله قبول مقررات است.

 

 

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *