جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
الجزیره انگلیسی؛

آیا باید رهبر کره شمالی به ترامپ اعتماد نکند؟

وب سایت شبکه الجزیره انگلیسی در گزارشی با موضوع اعتماد کره شمالی به آمریکا و همچنین خروج ترامپ از بر جام نوشت: اکنون رهبر کره شمالی به شدت و از نزدیک شاهد این است که چطور ترامپ از توافق برجام خارج شده است.

 بازخبر / وب سایت شبکه الجزیره انگلیسی در گزارشی با موضوع اعتماد کره شمالی به آمریکا و همچنین خروج ترامپ از بر جام نوشت: اکنون رهبر کره شمالی به شدت و از نزدیک شاهد این است که چطور ترامپ از توافق برجام خارج شده است.

الجزیره نوشت: بالاخره بعد از تلاش های بین المللی زیاد و نگرانی ها در این باره کره شمالی خواهان این شده است تا برنامه های هسته ای خود را کاهش داده و از تسلیحات هسته ای بکاهد.

این وب سایت افزود: درست است که ترامپ و کیم جون اون در سنگاپور دیدار مهمی را داشته اند اما بسیاری از تحلیل گران بر این باورند که توافق اخیر چندان دستاورد مهمی را در پی نداشته است.

اکنون نیز مطمئنا کره شمالی از نزدیک در حال نظارت بر نحوه برخورد آمریکا با تهران است و این در حالی است ک تهران و واشنگتن قرار داد مهم برجام را امضا کرده بودند

این وب سایت نوشت: همچنین باید گفت بسیاری منتقد رفتار دوگانه آمریکا هستند. بسیاری از کشور ها به آمریکا فشار می آورند که چرا توجهی به اسرائیل نکرده و اسرائیل همچنان در منطقه به درگیری های خود با مردم فلسطین ادامه میدهد و از طرفی دارای تسلیحات نظامی هسته ای است.

به نظر می رسد که کره شمالی باید بیش از گذشته نگران توافقات حاصله خود با ترامپ باشد. بسیاری از مقامات اروپایی همچنان از خروج یکطرفه ترامپ از توافق برجام راضی نبوده و نیستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *