قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
عسگراولادی

گرانی لجام‌گسیخته ناشی از سیاست غلط ارزی است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مشکل ارزی موجود، باعث رشد لجام‌گسیخته قیمت اجناس شده و تا زمانی که مشکل ارزی حل نشود، افزایش قیمت اجناس هم ادامه خواهد داشت.

بازخبر / اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گرانی‌های اخیر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مشکل ارزی موجود، باعث رشد لجام‌گسیخته قیمت اجناس شده، و تا زمانی که مشکل ارزی حل نشود، افزایش قیمت اجناس هم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سیاست جدید ارزی دولت نتوانسته به مهار قیمت‌ها منجر شود، تصریح کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی قابل اجرا نیست و من به دولت هم گفته‌ام ولی گوش نمی‌دهند.

عسگراولادی افزود: قیمت اجناس ترقی پیدا کرده؛ چون ارز ۴۲۰۰ تومانی وجود ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به زمزمه‌هایی که درباره تغییر در کابینه به گوش می‌رسد اظهار داشت: تغییر در کابینه در این شرایط ضرورت ندارد و مدیریت‌های پایین تر از سطح کابینه باید اصلاح شود.

عسگراولادی با بیان اینکه تغییر در بخش اقتصادی کابینه هم اثری ندارد تصریح کرد: الان وقت این کارها نیست. اصل مطلب این است که دولتی‌ها یک اشتباهی مرتکب شده‌اند و باید آن را اصلاح کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *