قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای هرمزگان خبرداد:

مشترکین پرمصرف شناسایی می‌شوند/آغاز مدیریت مصرف با نصب ابزار کاهنده

معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای هرمزگان از شناسایی مشترکین پرمصرف خانگی و غیر خانگی در راستای آغاز مدیریت مصرف با نصب ابزار کاهنده خبر داد.

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، علا امیریان نژاد با اعلام این خبر گفت: در راستای گذر از تنش کم‌آبی استان با شناسایی مشترکین پرمصرف و نصب تجهیزات کاهنده مصرف (پکیج) در منازل مسکونی، اماکن عمومی و آموزشی، میزان مصارف در این بخش‌ها کنترل می‌شود.

وی افزود: در این طرح که در راستای اجرای سیاست‌های کلی اصلاح الگوی مصرف انجام می‌شود،  تعداد ۴۲۰۰ پکیج کاهنده مصرف(شامل؛پرلاتور رزوه بیرون،پرلاتور رزوه داخل و سردوش کاهنده) برای مشترکین با مصرف بیشتر از ۲۰ مترمکعب (بالای الگوی مصرف) در نظر گرفته‌شده است.

امیریان نژاد اضافه کرد: استفاده از این کاهنده‌ها در منازل مسکونی باعث کاهش ۳۰ درصدی مصرف آب می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین در راستای تحقق مدیریت مصرف آب و گذر از تنش کم‌آبی در تابستان امسال، با نصب ابزار کاهنده،جداسازی آب فضای سبز ادارات از آب شرب و صرفه‌جویی در مصرف، ۲۰ درصد مصارف ادارات دولتی و نهادهای عمومی نیز کاهش می‌یابد.

معاون بهره‌برداری آبفای استان تصریح کرد: نصب پکیج تصفیه فاضلاب محلات و استفاده از پساب جهت تأمین آب فضای سبز شهری، الزام به استفاده از کاهنده‌های مصرف در منازل مسکونی از طریق سازمان نظام‌مهندسی ساختمان و اعمال مدیریت فشار و استفاده از شیرآلات کنترلی جهت توزیع عادلانه در شبکه آب شهر بندرعباس نیز ازجمله برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت آبفای هرمزگان در راستای تحقق مدیریت مصرف آب است.

امیریان نژاد یادآور شد: در سال گذشته  تعداد ۱۲۰۰ دستگاه کاهنده مصرف ( شیرهای پدالی، فوتوالکتریک، اهرمی) در اماکن عمومی و مذهبی و تعداد۸۰۰ دستگاه شیر  کاهنده مصرف (شیرهای پدالی) در مدارس  و دانشگاه‌های شهر بندرعباس نصب‌شده است.

وی همچنین همکاری مستمر با آموزش‌وپرورش در راستای تهیه برنامه‌های صرفه‌جویی در مدارس شهرهای استان، مشارکت و همکاری در برگزاری همایش‌های صرفه‌جویی، همکاری با اتاق بازرگانی در خصوص برگزاری همایش اصلاح الگوی مصرف آب، همکاری در تدوین برنامه آموزش مدیریت مصرف خاص بانوان (طرح باهاب) و امضاء تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره کل امور بانوان و خانواده هرمزگان و شرکت‌های وابسته به وزارت نیرو در استان را از دیگر اقدامات فرهنگی –آموزشی آبفا در سال ۹۶ بیان کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *