آشنایی با انواع سازه پیش ساخته ساختمان سازی دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟

برگزاری منسجم و دقیق سرشماری کمک به توسعه و رشد کشور است

فرماندار بندرعباس گفت: برگزاری منسجم و دقیق سرشماری سال ۱۳۹۵ در سراسر استان هرمزگان و این شهرستان کمک به توسعه و رشد ملی است.

 باز خبر, از بندرعباس، احمد پویافر صبح امروز در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری سرشماری سال ۱۳۹۵ که قرار است از سوم مهرماه آغاز شود، اظهار کرد: پایه و مبنای هر تصمیم‌گیری بزرگی در کشور منابع آماری دقیقی هستند که ما را در هدایت منابع و اعتبارات به سوی نقاط مشخص کمک می‌کنند.

وی افزود: بدون شک در پس هر تصمیم درست و منطقی در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی، آمار دقیق و منابع اطلاعاتی صحیح قرار دارد که این اطلاعات از درون برگزاری طرح‌های سرشماری به دست می‌آید.

فرماندار بندرعباس از عوامل برگزاری سرشماری بزرگ‌سال ۹۵ خواست تا اطلاعات را به طور دقیق و بر مبنای شاخص‌های در نظر گرفته شده جمع‌آوری کرده و هر کدام از ادارات و دستگاه‌هایی که در این طرح دارای مسؤولیتی هستند، با هم به طور هماهنگ اقدام کنند تا میزان پوشش این طرح کامل شود.

پویافر ادامه داد: اطلاعاتی که از این طرح بزرگ سرشماری به دست می‌آید مبنای تصمیم‌گیری‌های کوچک و بزرگ فراوانی برای ۵ تا ۱۰ سال آینده کشور است، بنابراین صحت این اطلاعات و انجام دقیق برگزاری سرشماری حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: مردم کشورمان در طول برگزاری طرح‌های مختلف سرشماری در کشور همکاری بسیار خوبی با اجرای آن داشته‌اند و در این سرشماری نیز همکاری مؤثر و دقیقی خواهند داشت و امیدواریم بتوانیم این طرح را به طور کامل و با پوشش مناسب اجرا و اطلاعات پایه‌ای جامعی را برای اداره کشور جمع‌آوری کنیم.

فرماندار بندرعباس گفت: هیچ طرحی در کشور جز با مشارکت فعال مردم به نتیجه نمی‌رسد و برگزاری این طرح نیز با مشارکت فعالانه مردم محقق خواهد شد و از مردم عزیز استانمان در تمامی شهرها و روستاها می‌خواهیم که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *